Fie că este vorba de haute couture sau de linia Métiers d'Art, Viard pare perfect fericită că lasă lucrările de mână pricepute să-i conducă modelele, și nu invers. (Fără îndoială, asta se datorează cel puțin oarecum propriului început ca lucrător la François Lesage, compania de broderie deținută de Chanel).
„Momentele sunt un punct de plecare: fie sunt atribuite anumitor piese, fie le vor inspira pe altele. Nu există reguli”, a spus ea pentru The New York Times.
Această apreciere a fost pe deplin afișată marți pe pista Chanel Métiers d'Art 2022, la noul complex 19M al casei. conglomeratul francez de modă a finalizat recent clădirea pentru a-i aduce sub un singur acoperiș pe 11 dintre specialiștii săi (inclusiv brodarul Lesage, cizmarul Massaro, producătorul de pene și flori Lemarié, modistul și pălărierul Maison Michel, pliserul Lognon, specialistul în flou Paloma și aurarul Goossens).
Continuă moștenirea Chanel de a-și onora numeroșii artizani, începând cu decizia de a lansa Métiers d'Art în 2002, ca o modalitate de a-și prezenta amploarea muncii lor. Dar specialiștii înșiși nu au fost niciodată atât de literalmente o sursă de inspirație ca marți.
Colecția 2022 Métiers d'Art este „foarte metropolitană, dar sofisticată, cu jachete din tweed cu mâneci de hanorac, broderie în stil graffiti cu margele colorate de către Lesage, ținute scurte Bermude din tricot mov sau albastru regal voluminos și paltoane casual purtate deschise,” marca virginie Viard. „Multe dintre broderii sunt inspirate de structura clădirii în sine, precum cele de la Montex, care sunt foarte grafice și conțin paiete argintii”.
Este una dintre cele mai coezive colecții ale acesteia până în prezent. Ea a fost de multă vreme o fană a ceea ce experții ar numi o siluetă provocatoare; Bermude din tricot think, rochii de lungime maxi fără talie definită, blugi largi cu talie elastică. Sunt dificil de realizat atunci când sunt echilibrate cu instinctele ei mai comerciale.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.