În aceste zile a fost lansat Lyst Index 2023, clasamentul celor mai căutate mărci de modă și produse de pe piața globală. Top 10 al lui Lyst dezvăluie că este jackpot-ul pentru Miu Miu, care ocupă pentru prima dată primul loc pentru cel mai căutat brand, confirmând astfel hype-ul deja creat în 2022 unde a ocupat locul al șaptelea. Brandul este urmat de Loewe, care ocupă un loc al doilea meritat, în timp ce Prada ocupă locul trei și, prin urmare, putem spune că Miuccia Prada obține victoria, depășind mărci precum Gucci, Fendi și Versace.
Indexul Lyst este un clasament trimestrial al celor mai populare mărci și produse de modă, un site de cumpărături premium și o aplicație folosită de peste 200 de milioane de oameni în fiecare an pentru a răsfoi, descoperi și cumpăra articole direct pe site-urile de comerț electronic de marcă sau magazin. Căutările analizate includ cele efectuate în interiorul și în afara platformei, vizualizări de produse și vânzări realizate de mărci și retaileri. Mențiunile de pe rețelele de socializare, statisticile de activitate și implicare din întreaga lume, pe o perioadă de trei luni, nu sunt omise.
1. MIU MIU
2. LOEWE
3. PRADA
4. BOTTEGA VENETA
5. VERSACE
6. SAINT LAURENT
7. MONCLER
8. VALENTINO
9. JACQUEMUS
10. BURBERRY
Mary Jane Tabi de la Maison Margiela se află în topul căutărilor online. Urmează cardiganul cu logo Miu Miu și geanta matlasată de la COS, o alternativă mai accesibilă ca preț față de linia Prada Re-nylon. Colaborarea anului în teniși se confirmă a fi cea a lui Martine Rose x Nike, alegând Shox MR4 Mule, la jumătatea distanței dintre adidași și saboți, al 4-lea produs cel mai clicat și solicitat, până în punctul în care site-urile de revânzare cer cifre la o înălțime care este amețitor pentru cei care încă încearcă să pună mâna pe unul dintre noile modele. Faptul că adidasii sunt una dintre nebuniile consumatorilor care cumpără online este confirmat și de locul 8 al New Balance 550, ale cărui solicitări au crescut cu 44% în urma faptului că până și Taylor Swift i-a purtat. În top 10 regăsim și sandalele Birkenstock Arizona, un must-have pentru perioada de vară dar și în variantă de iarnă cu șosetul maxi de lână, precum și mulași de la Tory Burch, geanta Puzzle de la Loewe, pantofii de la Prada cu aplicații florale și ochelari sport de la Acne Studios.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.
Sora mai mică și mai cool din cadrul grupului Prada a extras piese de pe podiumul de toamnă/iarnă 2024, pe lângă lansarea de exclusivități pop-up pentru a crea Miu Balmoral, o colecție inspirată de natura conservatoare, dar rebelă a stilului britanic.
Inspirat de atracția atemporală a valizelor emblematice ale mărcii, Rimowa a prezentat prima sa geantă de mână unisex.
Givenchy a numit-o pe Sarah Burton noul său director de creație, confirmând poziția sa ca al optulea designer al brandului și a doua femeie aflată în această poziție, transmite Women’s Wear Daily (WWD).