Realizată în parteneriat cu Anna Lahey de la Vida Glow, această linie de produse de îngrijire se pare că este soluția la provocările cu care Rita Ora s-a confruntat în materie de păr, mai exact în ceea ce privește repararea părului după deteriorarea cauzată de utilizarea excesivă a instrumentelor de styling pe bază de căldurii.
Atât Lahey, cât și Ora cred că există o legătură profundă și personală între păr și încrederea în sine și speră că TYPEBEA va fi o soluție pentru cei care se confruntă cu probleme în ceea ce privește îngrijirea părului. Brandul își propune să „redefinească relația cu părul tău, indiferent de tipul său”, ceea ce înseamnă că este formulat atât pentru părul drept, cât și pentru păr creț și ondulat.
Echipa nu a dezvăluit încă detalii despre ingrediente, ambalaj sau produse. Cu toate acestea, au împărtășit pe Instagram un moodboard care prezintă culori retro, piepteni de lux, mobilier elegant pentru casă și multe tonuri de muștar. Bineînțeles, moodboard-ul include și numeroase imagini cu păr sănătos, de la coafuri elegante la bucle luxuriante.
Lansarea brandului Typebea este programată pentru 18 aprilie și va conține o gamă largă de produse printre care un ser, un tratament de luciu, șampon și balsam, toate formulate pentru a repara părul deteriorat.
Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.
Waterdrop anunță lansarea colecției de termosuri multifuncționale din oțel inoxidabil Waterdrop Novak Djokovic, în ediție limitată, ghidată de misiunea de a încuraja oamenii să bea mai multă apă și să reducă utilizarea plasticului.
Jaguar a prezentat prototipul primei sale mașini electrice, denumită Jaguar 00, dar a primit o serie de reacții amestecate, de la admirație, la critici, în special pentru dimensiunea modelului.
Dupa aproape 5 ani de restaurari si reabilitari, catedrala Notre Dame din Paris va fi deschisa publicului larg incepand cu data de 8 decembrie.
Fie că aveți un câine sau o pisică, există multe modalități de a le răsfăța.
Un inel impresionant cu diamante colorate este vedeta viitoarei licitații de bijuterii a celebrei case Christie’s, inelul de 5.7 carate ar putea atinge 8 milioane dolari la licitația Magnificent Jewels.
SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.