Realizată în parteneriat cu Anna Lahey de la Vida Glow, această linie de produse de îngrijire se pare că este soluția la provocările cu care Rita Ora s-a confruntat în materie de păr, mai exact în ceea ce privește repararea părului după deteriorarea cauzată de utilizarea excesivă a instrumentelor de styling pe bază de căldurii.
Atât Lahey, cât și Ora cred că există o legătură profundă și personală între păr și încrederea în sine și speră că TYPEBEA va fi o soluție pentru cei care se confruntă cu probleme în ceea ce privește îngrijirea părului. Brandul își propune să „redefinească relația cu părul tău, indiferent de tipul său”, ceea ce înseamnă că este formulat atât pentru părul drept, cât și pentru păr creț și ondulat.
Echipa nu a dezvăluit încă detalii despre ingrediente, ambalaj sau produse. Cu toate acestea, au împărtășit pe Instagram un moodboard care prezintă culori retro, piepteni de lux, mobilier elegant pentru casă și multe tonuri de muștar. Bineînțeles, moodboard-ul include și numeroase imagini cu păr sănătos, de la coafuri elegante la bucle luxuriante.
Lansarea brandului Typebea este programată pentru 18 aprilie și va conține o gamă largă de produse printre care un ser, un tratament de luciu, șampon și balsam, toate formulate pentru a repara părul deteriorat.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.