Iată GranCabrio Folgore, o versiune droptop a GranTurismo electric care a debutat în urmă cu aproape doi ani. Cu o viteză maximă de 290 km/h, cea mai recentă ofertă a Maserati ia titlul de cel mai rapid EV decapotabil din lume.
Cu excepția blatului pliabil din material textil, GranCabrio Folgore împărtășește aproape totul cu fratele său coupe, care include stilul și grupul de propulsie.
Ceea ce înseamnă că automobilul electric este alimentat de trei motoare cu magnet permanent cu flux radial, fiecare cu propriul invertor cu carbură de siliciu. Unul dintre ele alimentează roțile din față, în timp ce celelalte două motoare sunt plasate în spate. Puterea combinată este de 751 CP, în timp ce există un mod MaxBoost care poate porni puterea totală la 818 CP. Maserati susține că decapotabilul electric poate accelera de la zero la 100 km/h în doar 2,8 secunde.
GranCabrio Folgore are un acumulator litiu-ion în formă de T, plasat între și în spatele pasagerilor. Forma bateriei a ajutat Maserati să mențină înălțimea lui GranCabrio scăzută, care se află puțin peste 53 de inci pe șosea. În plus, ajută la o distribuție mai bună a greutății și la o manevrare îmbunătățită.
Pachetul de baterii are o capacitate de 92,5 kWh, ceea ce oferă decapotabilului o autonomie de 770 km. Datorită arhitecturii sale de 800 de volți, 100 km de autonomie pot fi adăugate în doar cinci minute. Maserati mai susține că bateria poate fi reîncărcată de la 20 la 80 la sută în doar 18 minute la anumite încărcătoare DC.
După două decenii la cârma Casei pe care au fondat-o, mințile creative din spatele Proenza Schouler își anunță plecarea. O tranziție care marchează sfârșitul unei ere, dar și zorii noilor oportunități.
Flora Năstase, cunoscută ca “Regina Blănurilor”, a deținut, la un moment dat, un adevărat imperiu. A muncit pe brânci pentru a strânge bani și a creat haine de blană încă din comunism.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.