Denumită seria „All-Terrain Ad Personam”, ediția specială bazată pe Sterrato a fost dezvăluită la Milano Design Week. După cum sugerează și numele, modelele speciale au fost create de studioul Ad Personam al companiei, care include patru scheme diferite de culori de camuflaj.
Pentru a veni cu modelele camo mate, designerii s-au inspirat din „zăpadă, nisip, trasee necunoscute și caracterul pământesc al deșerturilor aride”. Schemele speciale de vopsea sunt denumite: „Bosco” (păduri), „Neve (zăpadă), Sabbia (nisip) și Terra (pietriș). Potrivit Lamborghini, „edițiile All-Terrain adoptă culorile peisajelor din care se inspiră”.
Modelele speciale camo vor fi disponibile în doar 12 unități, pe care Lamborghini le-a vândut deja. Toate exemplele, indiferent de vopsea camo, au un finisaj negru mat pe acoperiș, partea superioară a capotei, șinele de acoperiș și barele transversale. În plus, toate cele 12 unități sunt echipate cu jante forjate Morus de 19 inchi de culoare neagră mat și au un finisaj întunecat mat pe secțiunea inferioară a caroseriei. La interior, cabina este îmbrăcată în Alcantara, care este twill de carbon și ornamente crom închis.
Există, de asemenea, o placă Ad Personam pentru a-l diferenția de restul exemplelor Sterato. Patru unități ale All-Terrain Ad Personam se îndreaptă către regiunea Orientului Mijlociu și Africa, în timp ce celelalte opt și-au găsit clienți în Statele Unite, America Latină, Europa, Asia Pacific și Australia.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.