Denumită seria „All-Terrain Ad Personam”, ediția specială bazată pe Sterrato a fost dezvăluită la Milano Design Week. După cum sugerează și numele, modelele speciale au fost create de studioul Ad Personam al companiei, care include patru scheme diferite de culori de camuflaj.
Pentru a veni cu modelele camo mate, designerii s-au inspirat din „zăpadă, nisip, trasee necunoscute și caracterul pământesc al deșerturilor aride”. Schemele speciale de vopsea sunt denumite: „Bosco” (păduri), „Neve (zăpadă), Sabbia (nisip) și Terra (pietriș). Potrivit Lamborghini, „edițiile All-Terrain adoptă culorile peisajelor din care se inspiră”.
Modelele speciale camo vor fi disponibile în doar 12 unități, pe care Lamborghini le-a vândut deja. Toate exemplele, indiferent de vopsea camo, au un finisaj negru mat pe acoperiș, partea superioară a capotei, șinele de acoperiș și barele transversale. În plus, toate cele 12 unități sunt echipate cu jante forjate Morus de 19 inchi de culoare neagră mat și au un finisaj întunecat mat pe secțiunea inferioară a caroseriei. La interior, cabina este îmbrăcată în Alcantara, care este twill de carbon și ornamente crom închis.
Există, de asemenea, o placă Ad Personam pentru a-l diferenția de restul exemplelor Sterato. Patru unități ale All-Terrain Ad Personam se îndreaptă către regiunea Orientului Mijlociu și Africa, în timp ce celelalte opt și-au găsit clienți în Statele Unite, America Latină, Europa, Asia Pacific și Australia.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.