Jacheta elegantă, concepută de Pharell Williams, directorul de creație al liniilor vestimentare masculine Louis Vuitton, dă viață viziunii sale, care afirmă că bărbatul Louis Vuitton este un cowboy modern. Îmbrăcămintea, realizată din piele întoarsă de căprioară, pune în evidență nasturi irizați și un logo brodat.
Acesta este primul articol ready-to-wear creat de Pharrell Williams care devine atât o piesă de îmbrăcăminte fizică, cât și un obiect de colecție digital NFT și este disponibil pe VIA, un proiect NFT (Non-Fungible Token) în cadrul căruia Louis Vuitton creează obiecte de colecție digitale pe baza produselor sale. VIA a lansat 200 dintre aceste jachete, la prețul de 7.900 de euro (aproximativ 8.500 de dolari).
Această ediție limitată este rezervată exclusiv proprietarilor unui VIA Treasure Trunk, un NFT care a costat 39.000 de euro și a fost vândut în iunie anul trecut. Nu este clar câți proprietari de VIA Treasure Trunk există, însă, potrivit rapoartelor, au fost disponibile câteva sute de geamantane”.
Dreptul de proprietate asupra geamantanelor nu poate fi transferat, însă achizițiile ulterioare ale NFT, cum ar fi această jachetă Varsity, pot fi vândute pe piața secundară. Aceasta este urmată de lansarea unei genți Speedy 40 cu monogramă și a unui Mini Trunk digital prin intermediul platformei VIA a Louis Vuitton.
În perioada petrecută de Pharrell la Louis Vuitton, au fost lansate multe produse exclusive. De exemplu, geanta Speedy a brandului, în valoare de 1 milion de dolari, a fost disponibilă pentru vânzare la comandă. Această jachetă, care este disponibilă doar pentru cei care au cumpărat un NFT anterior și costă 7.900 de euro, ar putea fi produsul cel mai dificil de cumpărat din noua sa colecție Louis Vuitton Men’s.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Patrick Schwarzenegger și Abby Champion joacă în noua campanie SKIMS – într-o scenă care recreează planificarea nunții lor.
Designerul Jonathan Anderson se retrage de la cârma creativă a brandului Loewe, după 11 ani în care a ocupat postul de director de creație.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.