Datorită naturii experimentale a ceasornicarilor de lux, pasionații se pot răsfăța acum în două pasiuni în cadrul unui singur obiect. Un exemplu, la propriu, este Égérie – The Pleats of Time, de la Vacheron Constantin, un concept de ceas dezvăluit la Watches And Wonders 2024.
Ceasul adaugă o dimensiune parfumată trecerii timpului printr-o colaborare cu miros dulce între ceasornicarul elvețian, couturierul din Paris Yiqing Yin și Dominique Ropion, renumitul parfumier din spatele parfumurilor populare precum Lady Million a lui Paco Rabanne și Portretul lui Frédéric Malle, Lady, după cum a raportat Vogue.
Ceasul din aur roz de 37 mm captivează privitorii cu subtilitatea sa feminină și cu o gamă uimitoare de diamante pe lunetă, precum și cu cadranul sidef liliac pudrat care evidențiază faza lunii. Cadranul prezinta si sigla Vacheron Constantin la ora 8, iar coroana pozitionata la ora 2 intr-o amplasare neconventionala pentru a obtine echilibrul perfect. Dincolo de estetica sa atrăgătoare, ceasul activează simțurile cu un parfum dedicat infuzat în curea.
Ropion a creat un parfum original care interacționează aleatoriu cu purtătorul la contactul cu pielea sau în timpul mișcării. În agitația vieții, Égérie – Plisurile timpului servește ca un dulce memento, păstrând și evidența timpului. Parfumul se deschide cu note de lavandă și floare de portocal, urmate de tuberoză și ylang-ylang, îmbogățind experiența olfactivă.
Ceasurile, care au un cadran sidef împodobit cu un model „pliuri”, sunt completate de o curea originală Haute Couture împletită cu broderie rafinată și cioburi de sidef; este, la urma urmei, primul ceas cu parfumuri din lume. Colecția include două ceasuri: unul cu parfum și celălalt o ediție limitată exclusivă de 100 de piese, care poartă numele lui Yiqing Yin gravat pe fondul carcasei. Include, de asemenea, trei curele interschimbabile în nuanțe de culoare dezvoltate de designerul Haute Couture.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.