Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali la prima ediție a evenimentului Bucharest Fashion Week care va avea loc în toamna acestui an. CNMI, organizatorul Milano Fashion Week, este entitatea care reglementează, coordonează și promovează moda italiană. Organizația reprezintă cele mai înalte valori culturale ale modei italiene și este menită să protejeze, să coordoneze și să amplifice imaginea sa atât în Italia, cât și în întreaga lume. Prin această susținere, primul eveniment de fashion de la București capătă o legitimitate și anvergură fără precedent în România.
Dezideratul Bucharest Fashion Week este de a conecta designeri, cumpărători, publicații de fashion, mass media, manufacturieri și universitari, pentru a dezvolta industria de modă din România, dar și din regiune. BFW va aduce laolaltă nu doar furnizori specifici, ca brandurile sau designerii locali, ci și potențiali cumpărători locali și internaționali. Organizatorii își doresc să promoveze designerii locali pe piețele internaționale, prin intermediul invitaților străini din presă, influenceri și cumpărători de anvergură globală, transformând "Made in Romania" într-o marcă apreciată la nivel internațional.
„Bucharest Fashion Week se angajează să devină un motor economic local și național, contribuind la creșterea prestigiului României în industria modei la nivel global. Ne propunem să promovăm talentele autohtone și să dezvoltăm colaborări instituționale solide cu toți jucătorii europeni importanți din domeniu, oferind o platformă atât pentru educație, cât și pentru deschiderea unor oportunități internaționale de carieră pentru designerii români. Scopul nostru este să facem din București un hub important în moda europeană, care să aducă cu sine atât vizibilitate, cât și investiții. Mulțumim Milano Fashion Week și Camera Nazionale della Moda Italiana pentru susținere.”, a declarat Mario Antico, avocat, fondator al Italian International School of Bucharest, cofondator Bucharest Fashion Week
BFW este structurat în jurul a patru piloni majori. Cel mai important constă, desigur, în prezentările colecțiilor de modă, care reprezintă obiectivul principal al săptămânilor de modă.
Designeri cunoscuți din România și Europa de Est își vor prezenta creațiile în spații clasice sau neconvenționale, cu acces pe bază de invitație, dar show-urile vor putea fi văzute live și de către toți iubitorii de modă, prin proiecții în piața George Enescu.
Scopul acestui eveniment de amploare este să transforme România într-un hub pentru industria modei din Europa de Est, atrăgând deopotrivă vizibilitate, dar și investiții.
Al doilea obiectiv al evenimentului este educația, Bucharest Fashion Week oferindu-le studenților care își doresc să urmeze o carieră în artă sau design de fashion, dar și celor care lucrează deja în aceste domenii, acces la cursuri de tip Executive Programe, organizate la București, dar cu profesori ai unor universități europene renumite.
Bucharest Fashion Week își propune să aducă în discuție, ca temă de interes pe agenda publică, sustenabilitatea în modă. Conferința pe teme de sustenabilitate în modă organizată în cadrul BFW va aduce laolaltă, în premieră, atât designerii, cât și reprezentanții companiilor din zona de industrie ușoară și textile, în încercarea de a defini un viitor cât mai sustenabil al modei românești.
La eveniment vor fi prezenți reprezentanți ai instituțiilor internaționale, influenceri, celebrități, figuri renumite din industrie, designeri și producători. Conferința va fi urmată de o Gală, unde vor fi decernate premiile designerilor și producătorilor care s-au distins prin implementarea strategiilor de sustenabilitate în afacerile lor.
Nu în ultimul rând, acest eveniment de anvergură, cu invitați renumiți din întreaga lume, are menirea de a promova Bucureștiul. În afară de designeri din România, Ucraina, Moldova, Polonia, evenimentul va avea și un invitat-surpriză, un designer italian de renume.
“După o carieră de 25 de ani în domeniul modei, ca redactor-șef și publisher Elle România, a venit momentul să contribui și altfel la promovarea modei românești. Am pornit de la ideea că Bucureștiul și România merită să aibă o Săptămână a Modei, adică un eveniment care să ne pună pe harta internațională a lumii și care, în plan local, să joace rolul unui catalizator care să coaguleze toate forțele creative pentru a dezvolta, cu adevărat, industria de modă în România. Parteneriatul cu Camera Nazionale della Moda Italiana (entitatea care organizează Milan Fashion Week) este un moment important în evoluția acestui proiect ambițios." a declarat Roxana Voloșeniuc, Editor & Publisher Elle România, cofondator Bucharest Fashion Week
Prima ediție Bucharest Fashion Week va avea loc în perioada 16-17 octombrie 2024, în locații emblematice din centrul capitalei.
@bucharestfashionweek_official
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.