Moda se mișcă. După anunțul plecării lui Dries Van Noten din Casa sa omonimă, este rândul lui Pierpaolo Piccioli să-și anunțe retragerea din funcția de director artistic al Casei Valentino.
De când a preluat rolul de director de creație unic în 2016 – anterior a servit în acest rol ca un duo cu Maria Grazia Chiuri – Pierpaolo Piccioli a modelat în mod semnificativ traiectoria Casei prin viziunea, dăruirea și spiritul său de inovare.
„Sunt recunoscător lui Pierpaolo pentru rolul său de director creativ și pentru viziunea, angajamentul și creativitatea sa care au adus Casa Valentino la ceea ce reprezintă astăzi”, a declarat Jacopo Venturini, CEO Valentino, într-o declarație. „Ne exprimăm profunda recunoștință lui Pierpaolo pentru că a scris un capitol important din istoria Casei Valentino. Contribuția sa din ultimii 25 de ani va lăsa o amprentă de neșters”, adaugă Rachid Mohamed Rachid, președintele Valentino.
În timp ce ADN-ul Casei Valentino dă loc de obicei unui foc de artificii de culori - cu culorile emblematice Valentino Rosso (sau Red Valentino) și Pink PP -, ultima prezentare de modă orchestrată de Pierpaolo Piccioli la începutul lunii a fost o odă negrului. Poate că am fi putut să-l vedem ca pe un semn, cel al unui rămas bun, în toată smerenia, dar mereu în grandilocvență.
„Nu toate poveștile au un început sau un sfârșit, unele trăiesc un fel de prezent etern care strălucește atât de puternic încât nu aruncă nicio umbră. Sunt în această companie de 25 de ani, 25 de ani de când exist și că trăiesc cu oamenii care au țesut firele acestei frumoase povești care este a mea și a noastră. Totul a existat și există datorită oamenilor pe care i-am întâlnit, cu care am lucrat, cu care am împărtășit vise și am creat frumusețe, cu care am construit ceva ce aparține tuturor, și care rămâne imuabilă și tangibilă. Această moștenire de iubire, vise, frumusețe și umanitate, o port cu mine, astăzi și pentru totdeauna. Aceasta este frumusețea pe care am creat-o: viață, speranță, oportunitate și recunoştinţă, iar poporul meu, inimă mea și dragostea care vă oferă toate posibilitățile lumii, în special cele pe care nu le-ați putea imagina singur. Mulțumesc domnului Valentino și Giancarlo Giammetti care și-au acordat încrederea în mine, mulțumiri fiecărei persoane care au făcut acest lucru posibil într-un fel sau altul, a fost un privilegiu și o onoare să vă împărtășesc călătoria și visele mele ”, anunță Pierpaolo Piccioli.
O nouă direcție creativă pentru Casa va fi anunțată în curând.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.