Moda se mișcă. După anunțul plecării lui Dries Van Noten din Casa sa omonimă, este rândul lui Pierpaolo Piccioli să-și anunțe retragerea din funcția de director artistic al Casei Valentino.
De când a preluat rolul de director de creație unic în 2016 – anterior a servit în acest rol ca un duo cu Maria Grazia Chiuri – Pierpaolo Piccioli a modelat în mod semnificativ traiectoria Casei prin viziunea, dăruirea și spiritul său de inovare.
„Sunt recunoscător lui Pierpaolo pentru rolul său de director creativ și pentru viziunea, angajamentul și creativitatea sa care au adus Casa Valentino la ceea ce reprezintă astăzi”, a declarat Jacopo Venturini, CEO Valentino, într-o declarație. „Ne exprimăm profunda recunoștință lui Pierpaolo pentru că a scris un capitol important din istoria Casei Valentino. Contribuția sa din ultimii 25 de ani va lăsa o amprentă de neșters”, adaugă Rachid Mohamed Rachid, președintele Valentino.
În timp ce ADN-ul Casei Valentino dă loc de obicei unui foc de artificii de culori - cu culorile emblematice Valentino Rosso (sau Red Valentino) și Pink PP -, ultima prezentare de modă orchestrată de Pierpaolo Piccioli la începutul lunii a fost o odă negrului. Poate că am fi putut să-l vedem ca pe un semn, cel al unui rămas bun, în toată smerenia, dar mereu în grandilocvență.
„Nu toate poveștile au un început sau un sfârșit, unele trăiesc un fel de prezent etern care strălucește atât de puternic încât nu aruncă nicio umbră. Sunt în această companie de 25 de ani, 25 de ani de când exist și că trăiesc cu oamenii care au țesut firele acestei frumoase povești care este a mea și a noastră. Totul a existat și există datorită oamenilor pe care i-am întâlnit, cu care am lucrat, cu care am împărtășit vise și am creat frumusețe, cu care am construit ceva ce aparține tuturor, și care rămâne imuabilă și tangibilă. Această moștenire de iubire, vise, frumusețe și umanitate, o port cu mine, astăzi și pentru totdeauna. Aceasta este frumusețea pe care am creat-o: viață, speranță, oportunitate și recunoştinţă, iar poporul meu, inimă mea și dragostea care vă oferă toate posibilitățile lumii, în special cele pe care nu le-ați putea imagina singur. Mulțumesc domnului Valentino și Giancarlo Giammetti care și-au acordat încrederea în mine, mulțumiri fiecărei persoane care au făcut acest lucru posibil într-un fel sau altul, a fost un privilegiu și o onoare să vă împărtășesc călătoria și visele mele ”, anunță Pierpaolo Piccioli.
O nouă direcție creativă pentru Casa va fi anunțată în curând.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.