Moda și artele dramatice se bucură de multă vreme de o relație simbiotică. Baletul, în special, împărtășește un trecut bogat legat de industria modei, influențând stilurile și siluetele deceniu după deceniu. De la costume casual concepute de Coco Chanel în unele dintre spectacolele lui Serge Diaghilev din anii 1920 până la tendința de balet de astăzi, acest parteneriat inspirat continuă să înflorească pe străzi, podiumuri și pe scenă.
Legătura dintre modă și dans merge mult mai departe decât apariția tendințelor și oferă coregrafilor și creatorilor posibilitatea de a se stabili într-un mediu nou care evidențiază două atuuri intrinseci ale disciplinelor lor respective: mișcarea și corpul. Nenumărați designeri și-au împrumutat talentele unor companii de balet renumite: Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Iris van Herpen, Sarah Burton și Valentino au livrat concepte haute couture companiilor de balet din întreaga lume, aducând o notă de cusut coregrafiei.
Mai recent, Royal Ballet din Londra l-a întâmpinat pe Daniel Lee de la Burberry pentru a dezvolta look-uri de balet prin excelență, în timp ce Wes Gordon de la Carolina Herrera a creat look-uri pentru o piesă Balanchine interpretată de New York City Ballet. Primăvara trecută, Pieter Mulier d'Alaïa a conceput costumele pentru Pit, un balet modern de la Opera din Paris.
În cele din urmă, moda și dansul sunt despre povestire. Indiferent dacă acești designeri creează costume elaborate pentru scenă sau pur și simplu aduc o notă de balerină (la Miu Miu ), importanța baletului și a dansului în modă – și invers – constă în dorința înnăscută a creatorilor de a transmite ceva semnificativ publicului lor.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.