Ea explică „Raportul de Aur”, forma sprâncenelor pe care a dezvoltat-o și a patentat-o:
„Vreau să găsesc o modalitate de a vă explica”, spune Anastasia Soare pentru harpersbazaar.com, pe Zoom, în timp ce mâzgălește în caietul ei.
Aceasta a explicat pentru publicația Bazaar că fața este împărțită în mai multe secțiuni principale. Pentru a explica, Anastasia Soare a creat un desen, completat cu unghiuri, grafice și fracții:
„Mi-a luat ani și ani de zile să simplific acest lucru”, spune ea.
Nu sunt mulți oameni care pot pretinde că au ambele părți ale corpului egale, dar Anastasia Soare, femeia și numele din spatele Anastasia Beverly Hills, a reușit să aducă stabilitate și egalitate în industria de frumusețe a sprâncenelor.
Povestea ei a început în România, de unde a emigrat în Statele Unite fără să vorbească engleza și fără mijloace financiare. S-a stabilit în Los Angeles și a început să lucreze la un salon de înfrumusețare înainte de a se concentra pe sprâncene. Nu știa că în viitorul ei se afla o destinație pentru sprâncene frecventată de celebrități, o linie de produse îndrăgită și o evaluare de un miliard de dolari.
În timp ce Anastasia Beverly Hills sărbătorește cea de-a 25-a aniversare, mogulul și regina sprâncenelor privește înapoi la ascensiunea sa incredibilă! Era începutul anilor ’90, iar Anastasia Soare își făcuse deja un nume ca epilator al vedetelor:
„Făceam epilare cu ceară pentru bikini, epilare cu ceară pentru picioare, tratamente faciale și toate astea”, își amintește ea.
Anastasia Soare a avut mai apoi o revelație: „M-am gândit: „Poate ar trebui să mă concentrez pe sprâncene, pentru că este o reclamă ambulantă”. Oricât de simplu ar părea, ea spune că acest concept a fost revoluționar la vremea respectivă. „Înainte de asta, mi-am dat seama că nimeni nu acorda atenție sprâncenelor”, mai spune ea.
Afacerea ei a crescut cu mare viteză, mai ales când make-up artiștii și-au dat seama că pot economisi timp dacă sprâncenele clientelor lor sunt făcute din timp.
În epoca sprâncenelor subțiri, o parte din ceea ce a diferențiat tehnica Anastasiei Soare, și a făcut ca tot Beverly Hills să bată la ușa ei, a fost „Raportul de Aur” patentat.
Bazat pe un concept vizual care datează de la grecii antici, „Raportul de Aur”, sau proporția divină, este un principiu matematic aplicat de obicei în artă și arhitectură, dar Anastasia Soare a fost cea care a crezut că sprâncenele pot fi considerate ambele:
„Mi-am dat seama că, în fiecare fotografie pe care o aveam din România, arătam foarte surprinsă, deoarece sprânceana mea era foarte subțire și rotundă. Îmi amintesc că profesorul meu de artă vorbea despre cât de importante sunt sprâncenele și despre cum, dacă trebuie să desenăm un portret, doar acea schimbare de emoție, am putea schimba doar forma sprâncenelor.„
Ea își amintește că a învățat despre Leonardo da Vinci și despre utilizarea de către acesta a „Raportului de Aur” în unele dintre cele mai faimoase lucrări ale sale: „El a făcut mai multe studii ale feței. Totuși, nu a făcut niciodată sprâncene”, spune ea.
În mod natural, ea a reluat de unde a rămas da Vinci. Ea a învățat că fața este împărțită în „zone” invizibile: trei orizontale și cinci verticale, iar sprâncenele ajută la separarea și menținerea unei distanțe egale între ele, iar prin crearea a trei puncte cheie pe sprânceană, ar fi, în mintea ei, nu numai corect din punct de vedere spațial, ci și cel mai plăcut din punct de vedere estetic.
„Am început să le fac acest serviciu clienților fără să îi taxez, pentru că nu era considerat un serviciu”, împărtășește ea.
În 1992, cererea mare pentru serviciile ei au împins-o la propriul spațiu, o cameră vizavi de Neiman Marcus în Beverly Hills.
„Era epoca Pamela Anderson, în care toată lumea voia sprâncene subțiri ca un creion”, spune ea.
Pentru că produsele pentru sprâncene nu existau încă, Soare a dezvoltat o soluție de casă pentru clienții care își depărtaseră prea mult sprâncenele.
„Obișnuiam să amestec fard de ochi cu aloe vera și puțină vaselină pentru a crea această pomadă și a umple sprâncenele clientei”, spune ea.
Bineînțeles, clientele nu puteau să reproducă aspectul acasă, iar o linie de produse a fost următorul pas. Apoi a urmat extinderea: În 1997, a găsit un salon mai mare pentru a oferi servicii de sprâncene, epilare cu ceară și servicii faciale, plus noua ei linie de machiaj. Anastasia Beverly Hills era oficial în afaceri.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.