Diamond of America, așa s-a numit marca atunci când a fost fondată în 1837. Tiffany & Co este acum una dintre cele 75 de case din portofoliul unuia dintre cele mai puternice grupuri de lux din lume, LVMH. Pentru a înțelege mai bine schimbările profunde care sunt pe punctul de a zgudui marca newyorkeză, trebuie să aruncăm o privire în spate pentru a urmări schimbarea incredibilă a Bulgari de la preluarea sa de către Bernard Arnault, în 2011. Un punct de cotitură radical care a transformat radical marca. Dacă noua echipă Tiffany & Co, condusă de directorul general Anthony Ledru și directorul executiv Alexandre Arnault se află în funcție doar de câteva săptămâni, transformarea are loc deja.
Drept dovadă, contul de Instagram al casei are 11,9 milioane de adepți, reproiectat în culise pentru a evidenția anumite produse deja din colecție și o nouă întâlnire orchestrată în jurul arhivelor și pieselor iconice ale casei. Este greu de prezis cum vor arăta următoarele colecții sau dacă Tiffany își va prezenta bijuteriile fine în lunile următoare, dar putem paria deja că bijuterii de mireasă și cele fine se vor afla în partea de sus a listei. Un know-how în acest domeniu, cu atenție stăpânit de grup, cu liderii săi Dior, Louis Vuitton, Chaumet, Bulgari și Fred și care ar trebui să permită „să-și accelereze creșterea, să inoveze și să rămână cel mai de dorit brand de bijuterii”.

Nu mai rămâne decât să mai aștepți câteva luni înainte de a descoperi noile produse vedetă care vor fi lansate. Dar, mai presus de toate, transformarea boutique-ului de pe 5th Avenue din New York, în 2022, ar trebui să dea tonul următoarei identități vizuale a mărcii, punctată întotdeauna de inconfundabilul albastru Tiffany.
O serie de noi căi narative de explorat care au trezit cu precizie interesul lui Bernard Arnault: „Foarte puține mărci de talie mondială au atât notorietate, cât și potențial foarte puternic. Asta m-a interesat. Tiffany are o istorie fascinantă și o legătură străveche cu Franța: a achiziționat bijuteriile coroanei franceze în secolul al XIX-lea”.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.