Tiffany & Co. sub LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton începe să prindă contur. Brandul a ales-o pe Ruba Abu-Nimah să ocupe funcția de director executiv creativ, marketing și comunicare. Abu-Nimah se alătură bijutierului american de la Revlon, unde a ocupat funcția de vicepreședinte senior, director de creație. Ea și-a luat în primire noul rol săptămâna aceasta și îi raportează direct vicepreședintelui executiv Tiffany pentru produse și comunicații, Alexandre Arnault.
Ruba Abu-Nimah
Ruba Abu-Nimah este un designer experimentat, care a lucrat și în roluri de rang înalt la revista Elle, Bobbi Brown și Shiseido. În vara anului trecut, a început un proiect de colaborare cu Phillip Lim privind mărfurile, beneficiind de diferite cauze sociale, inclusiv explozia tragică din Beirut.
LVMH este cunoscut de mult timp pentru normalizarea neprevăzutului. Numirea lui Abu-Nimah urmează cu siguranță tendința în acest sens, deoarece fostul director creativ Revlon nu provine dintr-un fond de bijuterii. Deși s-a spus puțin despre poziția ei în acest moment, WWD raportează că Abu-Nimah nu va fi implicată în dezvoltarea produselor, concentrându-se în schimb pe conducerea viziunii creative la Tiffany.
Rămâne de văzut cum experiența ei în cosmetică îi va influența munca la Tiffany, dar urmează să aflăm mai multe despre noul ei rol în zilele și săptămânile următoare.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Inna și-a cumpărat apartament de lux în Mamaia. Locuința se află într-o clădire cu 15 etaje, un proiect imobiliar exclusivist cu priveliște spre Marea Neagră și lacul Siutghiol.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.