Joi, 7 ianuarie, conglomeratul francez de lux a anunțat că achiziția bijutierului american este finalizată oficial, la mai mult de un an de la oferta sa inițială. Pentru a ajuta la implementarea planurilor sale de afaceri, Tiffany este supusă unei revizii serioase a executivului, care nu numai că sugerează ceea ce gigantul din industrie speră să realizeze cu marca, ci și modul în care intenționează să dezvolte următoarea generație a proprietarului LVMH, Bernard Arnault.
El speră ca membrii familie sale să se alăture comitetului executiv. Alexandre Arnault vine la bord ca vicepreședinte executiv pentru produse și comunicații împreună cu vicepreședintele Louis Vuitton pentru activități comerciale globale, Anthony Ledru, care a fost numit noul director executiv al Tiffany, potrivit Business Moda.
Transferul lui Ledru de la Louis Vuitton, probabil brandul de top al LVMH, alături de Dior, sugerează că grupul are obiective serioase pentru Tiffany. Dar Ledru are și o vastă experiență în domeniul bijuteriilor fine. Nu numai că a lucrat la Tiffany în trecut, dar a și servit odată ca lider al vânzărilor globale ale lui Harry Winston și a făcut o stagiu la Cartier.
Surse apropiate spun că marca Cartier este concurentul pe care Arnault speră să-l provoace Tiffany, deoarece marca este aproape inegalabilă în ceea ce privește scara și stabilitatea generală, fără a menționa percepția publică.
CV-ul lui Ledru se va dovedi critic în asigurarea faptului că Tiffany își va atinge obiectivele în viitor.
Deși tranzacționat public, LVMH este administrat efectiv ca ceva asemănător unei afaceri familiale masive sub controlul lui Bernard Arnault. Miliardarul și-a plasat în mod strategic copiii în roluri de conducere la diferite mărci aflate sub umbrela grupului, atât ca provocare, cât și ca mijloc de a-i pregăti să ajungă în locul său la un moment dat. În această vară a fost numit fiul lui, Frédéric, drept director executiv al TAG Heuer. Recent, Alexandre Arnault a fost numit la cârma Tiffany.
La doar 28 de ani, Alexandre a cunoscut un succes remarcabil alături de Rimowa, conducând marca în direcții noi, în direcția modei, cu colaborări multiple, precum cele cu Supreme . Dar Tiffany este o afacere și mai mare, iar industria va urmări cu atenție pentru a vedea dacă își poate repeta realizările.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.