LVMH încheie achiziția Tiffany și numește un nou CEO

Lucrurile mari sunt rezervate bijutierului de patrimoniu. Călătoria lungă pentru a aduce Tiffany & Co. sub umbrela LVMH a ajuns în cele din urmă la final.

Joi, 7 ianuarie, conglomeratul francez de lux a anunțat că achiziția bijutierului american este finalizată oficial, la mai mult de un an de la oferta sa inițială. Pentru a ajuta la implementarea planurilor sale de afaceri, Tiffany este supusă unei revizii serioase a executivului, care nu numai că sugerează ceea ce gigantul din industrie speră să realizeze cu marca, ci și modul în care intenționează să dezvolte următoarea generație a proprietarului LVMH, Bernard Arnault.

El speră ca membrii familie sale să se alăture comitetului executiv. Alexandre Arnault vine la bord ca vicepreședinte executiv pentru produse și comunicații împreună cu vicepreședintele Louis Vuitton pentru activități comerciale globale, Anthony Ledru, care a fost numit noul director executiv al Tiffany, potrivit Business Moda.

Transferul lui Ledru de la Louis Vuitton, probabil brandul de top al LVMH, alături de Dior, sugerează că grupul are obiective serioase pentru Tiffany. Dar Ledru are și o vastă experiență în domeniul bijuteriilor fine. Nu numai că a lucrat la Tiffany în trecut, dar a și servit odată ca lider al vânzărilor globale ale lui Harry Winston și a făcut o stagiu la Cartier.

Surse apropiate spun că marca Cartier este concurentul pe care Arnault speră să-l provoace Tiffany, deoarece marca este aproape inegalabilă în ceea ce privește scara și stabilitatea generală, fără a menționa percepția publică.

CV-ul lui Ledru se va dovedi critic în asigurarea faptului că Tiffany își va atinge obiectivele în viitor.

Deși tranzacționat public, LVMH este administrat efectiv ca ceva asemănător unei afaceri familiale masive sub controlul lui Bernard Arnault. Miliardarul și-a plasat în mod strategic copiii în roluri de conducere la diferite mărci aflate sub umbrela grupului, atât ca provocare, cât și ca mijloc de a-i pregăti să ajungă în locul său la un moment dat. În această vară a fost numit fiul lui, Frédéric, drept director executiv al TAG Heuer. Recent, Alexandre Arnault a fost numit la cârma Tiffany.

La doar 28 de ani, Alexandre a cunoscut un succes remarcabil alături de Rimowa, conducând marca în direcții noi, în direcția modei, cu colaborări multiple, precum cele cu Supreme . Dar Tiffany este o afacere și mai mare, iar industria va urmări cu atenție pentru a vedea dacă își poate repeta realizările.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Antonia și Alex Velea, planuri mari de nuntă

Antonia și Alex Velea vor face pasul cel mare anul acesta, după mai bine de 8 ani de relație.

Preziceri incredibile despre COVID-19

SARS-CoV-2, virusul care provoacă COVID-19, va deveni un virus mult mai puțin periculos pe măsură ce devine endemic.

Prada dezlănțuie puterea tactilității și culorii pentru toamna anului 2021

Miuccia Prada și Raf Simons s-au jucat cu texturi tactile și juxtapuneri de culoare. Rezultatul a fost cu totul fascinant și fermecător.

Harry Winston reinventează crizantema cu noul ceas bijuterie

O floare cu petale din piatre prețioase este imortalizată pe ceas de renumitul bijutier american și producător de ceasuri elvețiene Harry Winston.

Moda își pune speranța în administrația Biden

În această săptămână, toată lumea va vorbi despre noua administrație de la Casa Albă, inclusiv Prada și restul spectacolelor pentru bărbați din Milano și Paris.

De ce este atât de greu să creezi o experiență de lux?

Brandurile de lux trebuie să înțeleagă că toți clienții se așteaptă la o experiență distinctă și luxoasă atunci când își vizitează magazinele - dar și atunci când o fac online.

Naomi Osaka este noua imagine Louis Vuitton

Naomi Osaka va apărea în campania de primăvară-vară 2021 a casei franceze Louis Vuitton după ce a fost numită noul lor ambasador al mărcii.

Vila perfectă din mijlocul mării

Când spunem casă de vis, la ce ne referim cu adevărat?

Cele mai puternice pașapoarte din lume

Într-o lume fără Covid19, mulți dintre noi ne-am planifica întoarcerea dintr-o destinație îndepărtată sau metropolă unde am petrecut vacanța.

Casa în care a locuit Michelle Pfeiffer, de vânzare! Imagini cu „palatul” din Pacific Palisades

Un conac din anii '30 din Pacific Palisades, care a fost locuit de multe celebrități, a ieșit pe piață pentru prima dată în 20 de ani.

Supermodelul român de talie internaţională, mamă pentru prima oară

Diana Dondoe, topmodelul român care a devenit imaginea Balenciaga sau Celine, este în culmea fericirii. Frumoasa brunetă va deveni mămică pentru prima oară, la vârsta de 38 de ani.

Cât timp va mai domni imperiul Kardashian?

Reality-show-ul familiei Kardashian-Jenner se apropie de final, au vândut mai multe dintre principalele lor proiecte și una dintre cele mai strategice asociații personale pare să se încheie. Una dintre cele mai urmărite familii din lume se află încă o dată la un pas de reinventare.

Viitorul industriei blănurilor

Criza Covid-19 a lovit un sector aflat deja în declin. Cu toate acestea, vânzătorii de blănuri sunt optimiști în privința perspectivelor sectorului.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Imperiul Swarovski își pierde strălucirea

Nori împânziți de cristale reflectați într-un iaz, un candelabru cu cristale supradimensionate înconjurat de oglinzi: sediul imperiului Swarovski este la fel de strălucitor ca un cristal - dar strălucirea nu poate distrage atenția de la disputa amară din sânul familiei asupra viitorului companiei.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
CES 2021: La ce să ne așteptăm la primul eveniment complet digital?

Gadgeturi de dezinfectat suprafețe, echipamente de fitness de generație următoare și roboți care vă ajută să gătiți cina. Acestea sunt câteva dintre numeroasele produse noi așteptate să fie dezvăluite săptămâna aceasta la Consumer Electronics Show, conferința tehnologică anuală, care de obicei dă tonul celor mai mari tendințe ale anului.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
LVMH încheie achiziția Tiffany și numește un nou CEO

Lucrurile mari sunt rezervate bijutierului de patrimoniu. Călătoria lungă pentru a aduce Tiffany & Co. sub umbrela LVMH a ajuns în cele din urmă la final.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Viitorul cumpărăturilor online

Pentru multe mărci, să-și satisfacă clienții este esențială pentru misiune, deoarece boom-ul comerțului electronic în timpul pandemiei nu prezintă semne de retragere. În al treilea trimestru al anului 2020, vânzările din comerț electronic au crescut cu 37% comparativ cu aceeași perioadă din 2019, potrivit cifrelor oficiale, oferite de Business of Fashion.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Vânzările Tiffany cresc în ciuda pandemiei

Veniturile companiei de bijuterii sunt pe creștere, pe măsură ce achiziția de 16 miliarde de dolari a LVMH se va finaliza în această săptămână.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC