După ce au anunțat un zgârie-nori Burj Binghatti Jacob & Co. Residences din Dubai, aceștia au adăugat o altă realizare portofoliului lor: băuturi spirtoase de lux.
Whisky-ul Jacob & Co. x Alec Monopoly Limited Edition se laudă cu statutul său de unul dintre cele mai exclusiviste whisky-uri, cu doar două mii de decantoare disponibile. O astfel de raritate este greu de găsit și, atunci când o face, are un preț de 2.500 de dolari.
Cel mai tânăr spirit din amestec are 30 de ani. Fostul blender Bowmore și legenda whisky-ului scoțian, Andrew Rankin, au asamblat cele mai bune whisky-uri scoțiene din butoaiele de stejar american Bourbon din prima și a doua umplere. Inițial, vechi de 26 de ani, amestecul a fost reumplut imediat în butoaie noi de stejar american bourbon. Și-a petrecut următorii patru ani căsătorindu-se și îmbătrânind, făcând din whisky-ul Jacob & Co. x Alec Monopoly Limited Edition un amestec vechi de 30 de ani. Rezultatul este un whisky fin, cremos, piperat, persistent, de stejar, îmbogățit cu cele mai bune materiale disponibile — cele mai fine pietre și cele mai elaborate construcții mecanice.
Echilibrul dintre whisky-urile scoțiene extrem de rare și vechi din acest amestec reprezintă o astfel de calitate. Artistul contemporan Alec Monopoly dă viață acestui demers cu decantorul, o creație unică a creatorului născut la New York. Prieten de lungă durată al lui Jacob & Co., Alec face sticla atrăgătoare folosind graffiti, accentuând-o cu culorile și fonturile sale de caractere. Primul decantor al whisky-ului Jacob & Co. x Alec Monopoly Limited Edition va fi o ediție specială, pictată individual și personal de Alec Monopoly și va fi scoasă la licitație.
Această inițiativă marchează o extensie splendidă a identității lui Jacob & Co. ca brand de stil de viață de lux, cu „hiperturnul” lor falnic de 100 de etaje, un card de credit „miliardar” încrustat cu diamante și acum acest aur lichid.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.