În mijlocul moștenirii sale, Louis Vuitton deschide un nou capitol în istoria sa. Pentru a marca centenarul Expoziției Internaționale de Arte Decorative și Industriale Moderne din 1925, Maison prezintă „Louis Vuitton Art Déco”, o expoziție captivantă în inima Parisului. Acest eveniment excepțional aduce un omagiu unui moment fondator al esteticii moderne, evidențiind în același timp contribuția decisivă a lui Louis Vuitton la acest punct de cotitură artistic.
Organizată în opt săli tematice, expoziția urmărește traiectoria unui meșteșugar devenit vizionar: Gaston-Louis Vuitton, nepotul fondatorului, a cărui curiozitate, pasiune pentru detalii și gust pentru inovație și-au lăsat amprenta asupra identității Casei. De la casa familiei și atelierele din Asnières până la standul emblematic din 1925, fiecare spațiu dezvăluie o parte din istorie în care se împletesc know-how-ul, eleganța și modernitatea.
Turul se deschide cu Sala Istorică, care îl cufundă pe vizitator în lumea intimă a orașului Asnières, unde Gaston-Louis a crescut, fiind cufundat în artă și meșteșuguri. Apoi vine 1925: Consacrarea, o reconstituire fidelă a standului vremii, scena recunoașterii internaționale a lui Louis Vuitton, pe atunci lider al „clasei 9” dedicate articolelor din piele. O dioramă spectaculoasă și fotografii de arhivă recreează magia acestei expoziții fondatoare.
Cu Manifeste Art Déco, expoziția celebrează ingeniozitatea creațiilor epocii: portbagaje de mașini, birouri pentru pantofi, genți de seară geometrice și articole excepționale din piele mărturisesc căutarea unui lux practic, rafinat și hotărât modern. Élégance et Beauté de la Louis Vuitton, la rândul său, dezvăluie începuturile unei arte de a trăi franceze, prin piese precum cuierul Milano și necesierul cântăreței Marthe Chenal, concepute ca adevărate obiecte de artă.

Expoziția aduce, de asemenea, un omagiu artei vitrinei în L'Art des vitrines, unde Gaston-Louis transformă vitrinele magazinelor în scene poetice, jucându-se cu lumina și perspectiva pentru a pune în valoare creațiile. O reconstituire a vitrinei dezvăluie geanta Champs-Élysées în toată splendoarea sa.
„Culori, Forme și Materiale” explorează apoi limbajul vizual al stilului Art Deco, între contraste cromatice îndrăznețe, materiale nobile și siluete arhitecturale. „De la Desen la Publicitate” evidențiază importanța comunicării în universul Vuitton: desene stilizate, motive octogonale și nori emblematici demonstrează că fiecare creație este gândită în întregime.
În final, „Frumusețea în călătorii” încheie această călătorie ca o invitație la evadare. Art Deco, legat de mijloacele de transport moderne, inspiră o nouă eleganță a mișcării. Arhivele anilor 1920 interacționează aici cu colecții contemporane, de la siluetele newyorkeze ale lui Nicolas Ghesquière la spiritul jazzistic al lui Pharrell Williams, trecând prin viziunile lui Marc Jacobs și Kim Jones.
Prin intermediul a peste 300 de piese – multe dintre ele fiind noi – Louis Vuitton Art Deco dezvăluie dialogul continuu dintre tradiție și modernitate, dintre funcționalitate și emoție. O celebrare vibrantă a unei moșteniri care, departe de a fi statică, continuă să inspire formele luxului contemporan.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.