În urma unei tradiții mereu reinventate, Prada dezvăluie Couleur Vivante, o colecție de înaltă bijuterie care transcende codurile stabilite pentru a înflori într-o poetică a contrastelor. Concepută de Miuccia Prada și Raf Simons, această linie excepțională este o odă adusă culorii, dar nu oricărei culori: unei culori absolute, vibrante, neașteptate - una care vorbește un limbaj unic casei Prada.
Aici, strălucirea nu constă doar în strălucirea pietrelor prețioase, ci și în singularitatea lor cromatică, în capacitatea lor de a interacționa unele cu altele prin armonii subtile sau disonanțe îndrăznețe. Couleur Vivante combină ametistul cu peridotul oro-verde, acvamarinul cu citrinul Madeira, morganitul roz cu cele mai evazive jocuri de lumină. Fiecare piatră este aleasă nu pentru clasicismul său, ci pentru valoarea sa expresivă - o poziționare care reflectă viziunea fără compromisuri a Pradei asupra frumuseții, luxului și originalității.

Ceea ce ar putea părea o contradicție devine o simbioză. Pentru că, în spatele asimetriilor calculate, al contrastelor puternice și al monturii deliberat derutante, se naște o reflecție mai amplă asupra bijuteriilor ca oglindă a condiției feminine: fluide, plurale, evazive. Aceste bijuterii nu îngheață frumusețea; o însoțesc, o celebrează și o eliberează.
Campania vizuală Couleur Vivante — care prezintă chipurile puternice ale Mayei Hawke, Kim Tae-Ri și Amandei Gorman — face parte din această reinventare. În alb-negru, portretele lor surprind esența atemporală a femeilor, înainte de a fi accentuate cu văluri translucide de culoare, ca și cum fiecare chip ar deveni o piatră prețioasă încrustată de ochiul privitorului. Prin acest tratament oniric, bijuteriile par să plutească, aproape ireale, dar mai prezente ca niciodată.

Inele solitaire, coliere river, brățări line, cercei pendanti: formele sunt clasice, dar interpretarea lor este perturbată. Pentru că la Prada, tradiția este o materie primă care trebuie sublimată, care trebuie subvertită. Volumele sunt regândite, proporțiile schimbate, convențiile inversate cu o grație dezarmantă.
Această viziune artistică se adaugă și o cerință de integritate. Fiecare piesă Couleur Vivante este înregistrată pe blockchain-ul Aura Consortium, garantând trasabilitatea și autenticitatea. Cumpărătorii au acces la povestea completă a bijuteriilor lor: de la piatra brută la cea tăiată, fiecare pas este documentat, fiecare transformare vizibilă. Un certificat gemologic independent însoțește fiecare creație, atestând corespondența dintre piatra originală și cea care împodobește acum aceste capodopere.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.