Smaralde de culoarea bradului, o perlă melo melo de 95 de carate provenită de la un melc de dimensiunile unui pudel din Marea Chinei de Sud și diamante roșii extrem de rre: acestea sunt elemente ale noii colecții Blue Book de la Tiffany & Co., dezvăluite la lansarea anuală a unor bijuterii excepționale de înaltă calitate de la New York din această săptămână.
În interesul de a atrage clienți noi cu putere de cumpărare, Tiffany și-a schimbat formula anul acesta pentru a se potrivi cu vremurile actuale. În timp ce bijutierul organizase anterior gale sau expoziții mari pentru a vinde piese din colecția sa, anul acesta a preluat o casă de oraș cu cinci etaje, pentru întâlniri private unu la unu.
Ideea a fost să-i încânte pe colecționarii fideli ai Tiffany cu sentimentul de a fi invitați în propria casă a mărcii, așa că bijutierul și-a numit pe bună dreptate conceptul Tiffany Townhouse. Directorul executiv al Tiffany, Anthony Ledru, a spus despre concept: „Casa Tiffany Townhouse este întruchiparea abordării stilului de viață pe care îl adoptăm. Suntem încântați să oferim o experiență captivantă care prezintă lumea Tiffany & Co., evidențiind moștenirea noastră artizanală. Casa din oraș permite clienților să se angajeze cu casa într-un cadru intim și personal și aduce, de asemenea, artă, arhitectură și o ofertă personalizată”.
Colecția este oarecum un portal al influenței timpurii a LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton asupra Tiffany. Victoria Reynolds, gemolog șef al Tiffany, a declarat că se concentrează în continuare pe pietrele prețioase vechi, popularizate de fondatorul Tiffany, Charles Lewis Tiffany.
La intrarea în Tiffany Townhouse, participanții au fost întâmpinați de pictura Tiffany Blue Basquiat prezentată recent în campania publicitară a bijutierului cu Jay-Z și Beyoncé Knowles. Intrarea a fost, de asemenea, marcată cu o vitrină cu diamantul Tiffany de 128,54 carate. Tiffany a colaborat cu Muzeul Metropolitan de Artă și Sharon Coplan Hurowitz pentru a expune piese din MET 150, un portofoliu de lucrări speciale ale artiștilor contemporani care a fost copublicat de Coplan Hurowitz.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.