Smaralde de culoarea bradului, o perlă melo melo de 95 de carate provenită de la un melc de dimensiunile unui pudel din Marea Chinei de Sud și diamante roșii extrem de rre: acestea sunt elemente ale noii colecții Blue Book de la Tiffany & Co., dezvăluite la lansarea anuală a unor bijuterii excepționale de înaltă calitate de la New York din această săptămână.
În interesul de a atrage clienți noi cu putere de cumpărare, Tiffany și-a schimbat formula anul acesta pentru a se potrivi cu vremurile actuale. În timp ce bijutierul organizase anterior gale sau expoziții mari pentru a vinde piese din colecția sa, anul acesta a preluat o casă de oraș cu cinci etaje, pentru întâlniri private unu la unu.
Ideea a fost să-i încânte pe colecționarii fideli ai Tiffany cu sentimentul de a fi invitați în propria casă a mărcii, așa că bijutierul și-a numit pe bună dreptate conceptul Tiffany Townhouse. Directorul executiv al Tiffany, Anthony Ledru, a spus despre concept: „Casa Tiffany Townhouse este întruchiparea abordării stilului de viață pe care îl adoptăm. Suntem încântați să oferim o experiență captivantă care prezintă lumea Tiffany & Co., evidențiind moștenirea noastră artizanală. Casa din oraș permite clienților să se angajeze cu casa într-un cadru intim și personal și aduce, de asemenea, artă, arhitectură și o ofertă personalizată”.
Colecția este oarecum un portal al influenței timpurii a LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton asupra Tiffany. Victoria Reynolds, gemolog șef al Tiffany, a declarat că se concentrează în continuare pe pietrele prețioase vechi, popularizate de fondatorul Tiffany, Charles Lewis Tiffany.
La intrarea în Tiffany Townhouse, participanții au fost întâmpinați de pictura Tiffany Blue Basquiat prezentată recent în campania publicitară a bijutierului cu Jay-Z și Beyoncé Knowles. Intrarea a fost, de asemenea, marcată cu o vitrină cu diamantul Tiffany de 128,54 carate. Tiffany a colaborat cu Muzeul Metropolitan de Artă și Sharon Coplan Hurowitz pentru a expune piese din MET 150, un portofoliu de lucrări speciale ale artiștilor contemporani care a fost copublicat de Coplan Hurowitz.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Casa de bijuterii Jacob & Co. a dezvăluit un conac în valoare de 150 de milioane de dolari în Dubai, marcând astfel prima sa incursiune majoră în domeniul imobiliar și una dintre cele mai scumpe proprietăți rezidențiale din Orientul Mijlociu.
Van Cleef & Arpels a inaugurat unul dintre cele mai ambițioase proiecte culturale ale sale – Timeless Art Deco with Van Cleef & Arpels High Jewelry, o expoziție deschisă între 27 septembrie 2025 și 18 ianuarie 2026 la Tokyo Metropolitan Teien Art Museum.
Începând cu 26 septembrie 2025, Louis Vuitton dezvăluie o expoziție unică la Paris, care va revedea rolul său cheie în ascensiunea mișcării Art Deco.
Casa își celebrează moștenirea la US Open cu o colecție excepțională de bijuterii.
Prada pune în valoare bijuteriile fine cu o colecție în care culoarea devine limbaj și subversiune.
Lucrări de Picasso sau Salvador Dali vor putea fi admirate în cadrul unui vernisaj găzduit de Sala Unirii din alba Iulia.