Luni, bijutierul american a dezvăluit campania din toamna anului 2021, denumită „About love”, care îi are ca protagoniști pe Beyonce și Jay-Z. Cei doi formează cel mai puternic și bogat cuplu din showbiz.
Fotografiile sunt realizate de Mason Poole și îi surprind pe cei doi pentru prima oară într-o campanie publicitară. Este, de asemenea, pentru prima dată când pictura albastră Tiffany din fundal a lui Jean-Michel Basquiat, intitulată Equals Pi (1982), este văzută. În imagini, Beyoncé poartă iconicul Tiffany Diamond, fiind prima femeie de culoare care poartă diamantul și a patra persoană care îl poartă în istoria Tiffany.)

Diamantul galben cântărește 128,54 carate și are 82 de fațete. A fost descoperit în minele Kimberley din Africa de Sud în 1877; Fondatorul Tiffany, Charles Lewis Tiffany, a achiziționat diamantul brut în anul următor. De atunci a fost considerată o descoperire gemologică importantă și astăzi atârnă de un colier de platină încrustat cu 16 diamante dreptunghiulare și 46 de diamante rotunde. În total, numai diamantele albe cântăresc peste 95 de carate.
Jay-Z poartă o pereche de butoni unici, inspirată de broșa Bird on a Rock a designerului de bijuterii Jean Schlumberger. O serie de creații recente din colecția T a mărcii sunt, de asemenea, observate pe tot parcursul campaniei.
„Beyoncé și Jay-Z sunt exemplul poveștii de dragoste moderne”, a declarat Alexandre Arnault, vicepreședintele executiv Tiffany pentru produse și comunicații, despre campanie. „Ca un brand care a susținut întotdeauna dragostea, forța și exprimarea de sine, nu ne-am putea gândi la un cuplu mai iconic care să reprezinte mai bine valorile Tiffany. Suntem onorați că îi avem (pe Jay-Z și Beyonce) ca parte a familiei Tiffany.”
Campania „About love” va fi lansată la nivel global pe 2 septembrie.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.