Bang & Olufsen tocmai a lansat noul său difuzor Beosound Explore, un dispozitiv portabil conceput special pentru a fi luat în călătorii. Difuzorul ușor și rezistent la apă este primul de pe piață care prezintă aluminiu anodizat de tip 2 pentru o rezistență îmbunătățită la zgârieturi.

Explore oferă drivere duale de 1,8 inch cu gamă completă, aranjate pentru a oferi un sunet puternic. Bang & Olufsen a păstrat performanța și basul suprem în aer liber, asigurând o livrare de 59 dB în capacitate de bas, în ciuda dimensiunilor compacte ale difuzorului. Grătarul este tăiat în linii de 360 de grade pentru a asigura sunetul omnidirecțional True360 - ideal pentru nopțile înstelate în jurul focului de tabără.

Inspirat din păduri, ghețari și fiorduri găsite în mod obișnuit în peisajele scandinave, Beosound Explore vine cu finisaje negru antracit, verde și gri pentru o estetică subevaluată și naturală. Deși carcasa exterioară din aluminiu a lui Beosound Explore poate părea grea, difuzorul cântărește doar la 631 grame. Marca susține că dispozitivul are o autonomie de până la 27 de ore la volume moderate, astfel încât să vă puteți concentra asupra călătoriei în loc să vă faceți griji că rămâneți fără baterii.

„Am creat Beosound Explore pentru a fi cel mai dur difuzor care poate rezista elementelor de exterior”, a declarat Christoffer Poulsen, directorul executiv al Bang & Olufsen. „Calitatea excepțională a sunetului pentru dimensiunea sa face din Beosound Explore partenerul perfect pentru orice aventură.”

Difuzorul are chiar și o agățătoare din aluminiu pe care o puteți folosi pentru a o agăța de rucsac, dacă doriți să ascultați muzică în timpul unei drumeții sau plimbări. Și dacă preferați să îl țineți în mână, puteți utiliza cureaua integrată. Beosound Explore se va încărca complet în două ore și oferă conectivitate Bluetooth pe dispozitive Apple, Google și Microsoft.

Dacă sunteți gata să ieșiți din casă, puteți cumpăra Beosound Explore pentru 199 de dolari.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.