Bang & Olufsen tocmai a lansat noul său difuzor Beosound Explore, un dispozitiv portabil conceput special pentru a fi luat în călătorii. Difuzorul ușor și rezistent la apă este primul de pe piață care prezintă aluminiu anodizat de tip 2 pentru o rezistență îmbunătățită la zgârieturi.
Explore oferă drivere duale de 1,8 inch cu gamă completă, aranjate pentru a oferi un sunet puternic. Bang & Olufsen a păstrat performanța și basul suprem în aer liber, asigurând o livrare de 59 dB în capacitate de bas, în ciuda dimensiunilor compacte ale difuzorului. Grătarul este tăiat în linii de 360 de grade pentru a asigura sunetul omnidirecțional True360 - ideal pentru nopțile înstelate în jurul focului de tabără.
Inspirat din păduri, ghețari și fiorduri găsite în mod obișnuit în peisajele scandinave, Beosound Explore vine cu finisaje negru antracit, verde și gri pentru o estetică subevaluată și naturală. Deși carcasa exterioară din aluminiu a lui Beosound Explore poate părea grea, difuzorul cântărește doar la 631 grame. Marca susține că dispozitivul are o autonomie de până la 27 de ore la volume moderate, astfel încât să vă puteți concentra asupra călătoriei în loc să vă faceți griji că rămâneți fără baterii.
„Am creat Beosound Explore pentru a fi cel mai dur difuzor care poate rezista elementelor de exterior”, a declarat Christoffer Poulsen, directorul executiv al Bang & Olufsen. „Calitatea excepțională a sunetului pentru dimensiunea sa face din Beosound Explore partenerul perfect pentru orice aventură.”
Difuzorul are chiar și o agățătoare din aluminiu pe care o puteți folosi pentru a o agăța de rucsac, dacă doriți să ascultați muzică în timpul unei drumeții sau plimbări. Și dacă preferați să îl țineți în mână, puteți utiliza cureaua integrată. Beosound Explore se va încărca complet în două ore și oferă conectivitate Bluetooth pe dispozitive Apple, Google și Microsoft.
Dacă sunteți gata să ieșiți din casă, puteți cumpăra Beosound Explore pentru 199 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.