Volumul de înaltă tehnologie, supranumit Beosound Emerge, a fost scris în parteneriat cu Benjamin Hubert de la studioul de design industrial britanic Layer. Hubert a colaborat anterior cu B&O la difuzorul său sculptural Beosound Balance, care aspiră și el să fie o operă de artă funcțională.
Beosound Emerge a fost conceput pentru a se va potrivi chiar printre cărțile de pe rafturile bibliotecii. Versiunea aurie, care începe de la 899 de dolari, este acoperită din lemn de stejar. Difuzorul este marcat cu „Bang & Olufsen” la fel ca numele unui autor pe o carte și prezintă accente subtile de aur. Audiofilii pot opta și pentru un model negru antracit (699 de dolari), care împerechează un aluminiu de înaltă calitate.

În timp ce difuzorul inteligent poate avea o dimensiune modestă – 25,5 x 16,5 x 6,7 cm pentru a fi exact – sunetul promite lucruri mai mari. Acest lucru se datorează în mare măsură inginerilor acustici de la B&O, care au dezvoltat o configurație unică a driverului difuzorului, care permite o experiență sonoră de gamă completă din acest design subțire.

B&O susține că această configurație va produce un sunet profund și rotunjit, suficient de larg pentru a umple o cameră. Bineînțeles, Beosound Emerge poate fi asociat cu oricare dintre difuzoarele conectate de la B&O pentru a livra muzică în întreaga casă. După cum v-ați putea aștepta, difuzorul acceptă Apple Airplay 2, Google Chromecast, Bluetooth și Spotify pentru streaming. De asemenea, are un radio și un microfon încorporat pentru controlul vocii. Și, din moment ce suntem în 2021, conectivitatea Beolink a B&O permite actualizări de software over-the-air care vor asigura difuzorul să fie actualizat.

„Viziunea pentru Beosound Emerge a fost de a crea cel mai subțire difuzor posibil, care să poată oferi încă o gamă completă, un sunet ultra-larg în ciuda dimensiunilor sale, prin configurația revoluționară a driverului”, a declarat Christoffer Poulsen, vicepreședinte senior al B&O și șef de management al produselor, potrivit Robb Report.

„Indiferent dacă este așezat pe un raft de cărți din dormitor sau într-un colț strâns al bucătăriei, designul subțire al Beosound Emerge vă permite să vă extindeți muzica într-o cameră nouă sau să completați un difuzor existent în aceeași zonă, fără a ocupa spațiu suplimentar.”
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.