Prețul este foarte relativ, deoarece depinde de materiale, design sau locație, printre alte caracteristici.
„Într-o casă prefabricată, ca într-una tradițională, cele mai vizibile sunt materialele folosite și finisajele. Ce va stabili prețul este calitatea construcției, care nu trebuie să fie direct corelată cu sistemul utilizat. Unii oameni au ideea că casele modulare sau prefabricate sunt mai ieftine decât cele tradiționale, dar acest lucru nu este mereu cazul”, explică Fernando Agudo, CEO al Atlántida Homes.
Prețurile în România variază între 11.000 și 40.000 de euro.
Mișcarea caselor mici („tiny house movement”) este un curent social și arhitectural care promovează un stil de viață mai simplu în case mici. Spațiul și materialele în exces sunt reduse în favoarea unui trai în armonie cu natura, adoptând practici sustenabile și accesibile financiar. În ultimii ani, mișcarea a luat amploare în România, oferind soluții inovatoare de a trăi comfortabil și sustenabil într-un spațiu limitat.
1. Timp de execuție redus
Structura metalică necesita un timp de execuție considerabil redus față de structura clasică. Datorită faptului că profilele sunt etichetate corespunzător, preasamblarea acestora se face simplu și rapid cu ajutorul șuruburilor speciale.
Astfel putem spune că montajul structurii pe fundație câștigă timp. În mod normal, o casă pe structură metalică poate fi finalizată la cheie în doar 90 de zile.
2. Izolare fonică foarte bună
Izolarea se face cu vată minerală, care asigură o izolație fonică foarte bună..
3. Suprafețe utile mai mari
Suprafețele interioare utile sunt cu 10% mai mari decât la o casă pe structură clasică, spre exemplu: la o casă de 128 m2 construiți, casa pe structură metalică ar avea 111 m2 utili, iar pe sistemul clasic, aceeași casă ar avea doar 98 m2 utili.
4. Pereți perfect drepți
Se obțin suprafețe perfect drepte,unghiuri de 90 de grade, fără grinzi și fără stâlpi inestetici, având posibilitatea unor spații deschise mai mari, neafectând stilul arhitectural.
5. Rezistență sporită la cutremure
Deoarece trebuie să luăm în calcul și calamitățile naturale, structurile metalice aduc un avantaj când vine vorba de acestea.
6. Fără risipă de materiale
Structura metalică ușoară implică costuri reduse de construcție. Începând de la obținerea autorizațiilor, până la executarea fundației, datorită greutății mai mici a structurii și în mod normal și la ridicarea construcției.
7. Montare în orice anotimp
Datorită faptului că structura metalică este prefabricată, se poate monta în anotimpurile reci fără măsuri speciale, constituind un avantaj sistemele uscate de construcție, pe când sistemele clasice au nevoie de temperaturi ridicate pentru pregătirea și execuția construcției acestea neputând fi realizate pe timp de frig sau îngheț.
8. Fundație redusă
Acest tip de construcție este cel mai ușor, fiind mai ușor decât lemnul chiar și cu până la 50-60%. Din acest considerent, greutatea mică a structurii metalice presupune proiectarea și executarea unor fundații de dimensiuni mai mici, ceea ce implică costuri reduse.
Casa modulară este o opțiune ieftină și modernă pentru locuința ta. Iată una dintre cele mai interesante case mici din lume.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.