Cel mai bine ar fi să definim conceptele de milenari și baby boomeri.
Boomer este un preluat din limba din engleză care se referă la o persoană născută între anii 1946 și 1964. Aceasta generație de oameni se află după silent generation și înaintea generației X. Generația milenarilor sau generația Y este mai exact a copiilor născuți în ultimele două decenii (1980 -1995) și influențați de tehnologie.
Există trei motive pentru care milenarii adoră casele minuscule.

Casele mici sunt mai accesibile decât casele tradiționale, oferă o experiență unică și permit milenialelor să lucreze de la distanță. De fapt, generația Y a alimentar fenomenul în creștere a caselor micuțe.
1. Milenarii își pot permite de fapt case micuțe, dar nu și „conace”. Casele minuscule sunt în general mai accesibile pentru ei. Casele de la periferie pierd teren în fața locuințelor mici în mare parte din cauza faptului că sunt prea scumpe pentru tineri.
Baby boomerii își ridică vile în suburbii, dar copiii lor merg la școală datorită împrumuturilor pentru studenți. Din această cauză, milenarii nu reușesc să strângă economiile necesari achiziționării unei case mari.
2. Experienţa unică.
Case mici sunt toate despre experiență. Spre deosebire de baby boomers, tinerii din generaţia Y preferă comoditatea și calitatea decât un spațiu mai mare. Milenarii nu sunt legați de casele lor, pentru că nu își doresc o viață plină de lucruri materiale. Less is more (Mai puțin este mai mult).

Experiența este atât de mult râvnită în rândul generației Y încât a devenit o nouă formă de lux.
3. Casele mici oferă un stil de viață nomad pentru milenii care lucrează de la distanță.
Una dintre cele mai mari experiențe pe care le oferă casele minuscule este capacitatea de a fi în mișcare. Majoritatea milenarilor poate lucra de la distanță sau se pot muta la o altă companie - oportunități care nu existau pe vremea părinților lor. Lucrul de acasă este des întâlnit în rândul tinerilor. Aproximativ 43% dintre americani au lucrat de acasă cel puțin o dată în 2016, potrivit Gallup.
Să locuiești într-o casă minusculă a devenit mai mult un stil de viață. Un stil de viață flexibil, libertin, care îți permite să economisești suficient de mulți bani în fiecare lună, încât să poți călători în întreaga lume de câteva ori pe an, în timp ce lucrezi la propria ta afacere, de exemplu.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.