Oja fără crustacee, produse cosmetice prietenoase cu animalele și gene false fără blană: ce ar fi dacă am opta pentru o rutină de înfrumusețare vegană în 2021?
Am trecut de prima jumătate a lunii ianuarie și hashtagul #Veganuary2021 a fost deja folosit de peste 46.000 de ori, în timp ce #VegJanuary a ajuns deja la un milion. Nu există nicio îndoială, această nouă mișcare eco-responsabilă, care îi determină pe non-vegani să adopte acest stil de viață în prima lună a anului, este imitată și de alți consumatori.
Când ne gândim la veganism, punctul de plecare este neapărat dieta, începând să înlocuiască lactatele și carne cu alternative vegetale. Dar dacă nu sunteți încă gata să renunțați la brânză sau ciocolată cu lapte timp de o lună, puteți încerca oricând să adoptați o rutină de frumusețe vegană.
Cererea de produse de înfrumusețare care îndeplinesc cerințele veganismului este în creștere, mai ales de când a apărut Covid-19.
„Știm că interesul consumatorilor pentru produsele responsabile și prietenoase cu mediul este în creștere”, explică Jenni Middleton, directorul departamentului de cosmetice de la WGSN, o companie specializată în prognozarea tendințelor. „Tot mai mulți oameni caută să elimine ingredientele de origine animală, pentru că înțeleg că virusul este o zoonoză și vor să apeleze la produse naturale care să le ofere soluții eficiente, testate și dovedite științific”.
Pe scurt, nu a existat niciodată un moment mai bun pentru a oferi o șansă veganismului. În zilele noastre, există o serie de mărci care produc cosmetice vegane.
Ghidul Vogue pentru a vă ajuta să adoptați o rutină de frumusețe vegană
Biotină, cheratină, ceară de albine, gelatină, alcool cetilic, acid stearic, pulbere de mătase - acestea sunt câteva dintre substanțele de origine animală care se găsesc în șampoane și balsamuri. Majoritatea acestor produse sunt testate și pe animale.
Pentru un aspect plin de farmec sau un aspect accentuat, genele false vă permit să vă îmbunătățiți aspectul. Cu toate acestea, majoritatea mărcilor de gene false încă folosesc blană de nurcă.
Verificați demachianții, serurile, cremele hidratante pentru a vă asigura că nu conțin squalen (un produs fabricat din ulei de ficat de rechin).
La fel ca produsele pentru păr, majoritatea deodorantelor au fost testate pe animale și pot conține substanțe de origine animală, precum polen, chitosan (de la creveți), propolis, acid stearic și uree.
În ceea ce privește produsele de origine animală utilizate de industria cosmetică, cel mai frecvent rămâne chihlimbarul. Derivată din intestinele cașalotului, această substanță este utilizată ca fixator în parfumuri, în care putem găsi și mosc, o substanță luată de la cerbi, castori, bizam, zibetă.
În ceea ce privește machiajul, cu cât străluceste mai mult, cu atât ar trebui să vă trezească mai mult suspiciunile. Șanse sunt, strălucirea perlată a venit literalmente din perle, stridii sau midii.
Rujurile sunt foarte dăunătoare regnului animal.
La fel ca fardurile de ochi, pigmenții opalescenți găsiți în lacuri provin de la crustacee, în timp ce fixativul de păr provine de la o insectă.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.