În așteptarea acestui moment, ne putem delecta cu o colecție olfactivă, căci Balenciaga revine pe piața parfumeriei de lux, după o absență notabilă, cu un set de parfumuri care trezesc la viață esențe de arhivă.
Colecția de parfumuri, care va include zece arome, este o extensie și o reinterpretare modernă a parfumului Le Dix, creat de Cristóbal Balenciaga în 1947. Conform declarațiilor companiei, această aventură a pornit odată cu momentul în care membrii echipei au reușit să localizeze un flacon original al parfumului Le Dix în colecția unui colecționar privat. Apoi, laboratoarele Kering Beauté (Kering este conglomeratul de lux care deține, pe lângă alte branduri celebre, labelul Balenciaga), au avut misiunea de a adapta esența pentru publicul modern.
Astfel, a luat naștere o linie de 10 parfumuri: No Comment, Getaria, Twenty Four Seven, To Be Confirmed, Muscara, 100%, Extra, Cristóbal, Incense Perfumum și Le Dix. Cel din urmă, un omagiu adus esenței originale creată de Cristóbal Balenciaga în 1947, este starul colecției, și a fost îmbogățit cu aldehide pentru ca aroma să fie adusă în contemporan.
„Le Dix” a fost numit după adresa primului atelier și salon couture Balenciaga din Paris, localizat la numărul 10 pe celebrul Avenue George V. Denumirile celorlalte parfumuri din această linie reflectă aerul modern pe care Demna Gvasalia l-a imprimat brandului pe durata deceniului în care a fost director de creație pentru Balenciaga. De altfel, linia de parfumuri a fost concepută când Demna încă se afla la cârma creativă a casei (a fost anunțat în luna martie a acestui an că schimbă postul pentru unul identic în cadrul Gucci, iar Pierpaolo Piccioli a venit în locul său).
Toate detaliile legate de noua linie de parfumuri Balenciaga au fost studiate cu atenție, recreând aspectul flaconului original, de la capacul sferic la panglica prinsă manual în jurul sticlei. Fiecare parfum vine într-o cutie cu logotipul Le Dix, care a fost patinat cu ajutorul tehnologiei moderne pentru a căpăta un aer vintage, evocând la maximum istoria bogată a acestei esențe. O diferență față de parfumul vechi este că flacoanele noi sunt echipate cu câte un pulverizator, pentru a înlesni folosirea lor în viața modernă de zi cu zi.
Parfumurile vor fi disponibile în varianta standard de 100 ml (la prețul de 260 euro), dar și sub formă de discovery box (miniaturi din fiecare aromă, în set de zece, la prețul de 320 euro), mini travel spray (130 de euro) și breloc pentru geantă (395 euro).
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.