Accentul cercetării avansate în medicină, vaccinuri, asistență socială și sănătatea mediului cade acum pe abordarea crizei. Și fiecare tendință cheie, de la biotehnologie și medicină inteligentă la realitate virtuală și augmentată, orașe inteligente, înfrățire digitală și robotică, a avut propriul rol, potrivit Forbes.com.
Acestea sunt cinci predicții cu privire la modul în care medicina va continua să se desfășoare pe parcursul anului 2021. Deoarece noile vaccinuri și tratamente oferă o licărire de speranță că normalitatea se poate relua, descoperirile permise de ritmul accelerat de inovație pe care l-am văzut anul acesta ne pregătește pentru a face față noilor provocări.
În 2020, fiecare companie a trebuit să devină o companie tehnologică, deoarece datele și calculele au devenit esențiale pentru tot ceea ce facem. În 2021, fiecare companie vă învăța să devină și o companie de asistență medicală, deoarece protejarea angajaților și a clienților devine o cerință esențială pentru a face afaceri.
Aceasta va include măsuri de biosecuritate îmbunătățite, de la stațiile de igienizare la tehnologia de screening local și măsuri de carantină în locațiile în care personalul este necesar la fața locului și nu poate lucra de acasă. Inovația bazată pe tehnologie în acest sens ne va aduce măsuri de siguranță îmbunătățite și sisteme de avertizare timpurie pentru a reduce probabilitatea transmiterii unor boli contagioase.
Pentru unele companii, va fi în continuare mai sigur ca personalul să rămână îndepărtat până în 2021 și posibil pe tot parcursul anului. Aici vor exista și alte provocări, cum ar fi nevoia de a sprijini sănătatea mintală a lucrătorilor în timp ce jonglează cu responsabilitățile de acasă și de la locul de muncă. Fără contact zilnic față în față, managerilor le va fi mai dificil să evalueze dacă echipele lor sunt suprasolicitate sau dacă iau măsurile de precauție adecvate pentru a-și proteja sănătatea. Încă o dată, tehnologia își va juca rolul în atenuarea acestor pericole, de la aplicațiile pentru sănătate care ne monitorizează activitatea și ne reamintesc să facem pauze și exerciții, aplicații de meditație, și servicii terapeutice la distanță.
Dacă este posibil să primiți același nivel de îngrijire la domiciliu ca la o vizită la o clinică medicală sau la un ambulatoriu, atunci cu siguranță are sens să o faceți. În special pentru întâlnirile minore și de rutină, numărul vizitelor virtuale a crescut în timpul pandemiei, iar analiștii Forrester prezic că va atinge un miliard până la sfârșitul anului 2020. De asemenea, se crede că, în 2021, o treime din programările de îngrijire virtuală vor fi legate de probleme de sănătate mentale.
O altă fațetă a acestei tendințe va fi dezvoltarea continuă a asistenților medicali roboți și autonomi capabili să lucreze în spitale sau chiar în casele oamenilor. Acestea vor reduce probabilitatea de infecție (o mare problemă în spitale chiar înainte de Covid). Acestea au și implicații asupra sănătății mintale – roboții însoțitori sunt introduși în casele de îngrijire din Marea Britanie; s-a dovedit că au reușit să reducă simptomele de singurătate și izolare socială.
Editarea genelor ne permite să influențăm trăsături specifice, atunci când noile proteine sunt create prin divizarea celulelor existente. Aceste trăsături, cunoscute sub numele de fenotipuri, guvernează longevitatea celulei, capacitatea sa de a supraviețui împotriva leziunilor sau bolilor și a altor factori. Prin manipularea acestor fenotipuri prin tehnici precum CRISPR-Cas9, oamenii de știință au făcut deja multe progrese în tratamentul bolilor mortale, inclusiv distrofia musculară Duchenne, bolile de inimă și cancerul.
Datorită descoperirilor din acest domeniu, este probabil să vedem dezvoltarea accelerată a formelor de tratament cunoscute sub numele de „medicină de precizie”, în care medicamentele pot fi personalizate pentru a se potrivi cu profilul genetic al pacienților individuali, făcându-i mai eficienți, precum și mai puțin probabil pentru a provoca efecte secundare nedorite.
Tehnologia a fost, de asemenea, utilizată pentru a crea un „laborator pe un cip”, conceput pentru detectarea rapidă a infecției cu coronavirus.
Și, dincolo de cazurile de utilizare medicală, metodele demonstrate de startup-ul din Marea Britanie, Tropic Biosciences, au fost folosite pentru a crea boabe de cafea fără cofeină, reducând costul și resursele cheltuite pentru decofeinizarea boabelor obișnuite. De asemenea, au creat banane rezistente la boli, care ar putea transforma o industrie care cheltuie în prezent un sfert din costurile sale de producție pentru combaterea bolilor.
Creșterea cantității de date colectate asupra stării noastre de sănătate, din interacțiunea noastră cu serviciile de sănătate, precum și cu propriile dispozitive și activități online, înseamnă că furnizorii au o imagine din ce în ce mai exactă a locului și momentului în care ar putea fi necesară intervenția.
Acest lucru va fi deosebit de important din punct de vedere financiar. Pandemia de coronavirus a fost costisitoare pentru industria medicală, veniturile scăzând cu 50% în SUA din cauza pacienților care evită spitalele și operațiile. Acest lucru va duce la o dependență sporită de instrumente de predicție bazate pe AI pentru a prognoza unde resursele pot fi utilizate cel mai eficient.
De-a lungul pandemiei de coronavirus, accentul inovației orașelor inteligente a trecut la Așa cum fiecare companie se va concentra asupra asistenței medicale până în 2021 (a se vedea prima mea predicție în această postare), la fel și fiecare planificator de oraș și autoritatea municipală. Un cuvânt cheie este „rezistența”, cu resurse în creștere dedicate dezvoltării tehnologiei pentru a evita impactul catastrofal asupra pandemiilor și focarelor asupra vieților și economiilor. Sănătatea mediului înconjurător este, de asemenea, un accent major, cu inițiative bazate pe tehnologie care vizează reducerea poluării aerului și consolidarea rezilienței la schimbările climatice, cum ar fi creșterea temperaturii și a nivelului mării, susceptibile de a ocupa un loc central pe măsură ce trecem în anii ’20.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.