Cele 8 teme care vor defini agenda modei în 2021

Fiecare dintre cele 8 teme definitorii din raportul anual al McKinsey & Company, The State of Fashion 2021, examinează o perturbare majoră declanșată de Covid-19 și prezintă modul de depășire a obstacolelor.

Anul trecut va intra în istorie ca unul dintre cele mai provocatoare pentru industria modei, marcat de scăderea vânzărilor, schimbarea comportamentului clienților și întreruperea lanțurilor de aprovizionare. În plus față de o criză umanitară care afectează viața a miliarde de oameni, Covid-19 este catalizatorul unei crize economice aprofundate. La fel ca multe alte sectoare, industria modei se află în mijlocul unei adversități fără precedent, cu venituri și marje sub presiune. Cu toate acestea, peisajul în mișcare creează și zone de impuls și, în ciuda impactului continuu și larg răspândit al pandemiei, unele companii de modă dezvoltă noi modalități de a concura.

Pandemia a agravat cererea pentru toate lucrurile digitale, ceea ce, la rândul său, a permis inovarea, eficiența și noi modalități de extindere a afacerilor. Schimbarea este permanentă și va continua să creeze oportunități de a construi modele de operare mai inteligente, mai inteligente și propuneri diferențiate ale clienților, care sunt mai personalizate pentru fiecare client. În egală măsură, criza a subliniat necesitatea de a trece la modalități de lucru mai durabile și responsabile în toate domeniile lanțului valoric. Pe măsură ce numărul jucătorilor de modă care răspunde acestei nevoi continuă să crească, se va dovedi a fi un avantaj pe termen lung pentru companii, muncitori, clienți și planetă.

Principalul motor al creșterii în anul următor va continua să fie canalele digitale, reflectând faptul că oamenii din multe țări rămân reticenți să se adune în medii aglomerate. Scenariul de recuperare anterioară anticipează o creștere digitală dinamică în toate zonele geografice în 2021 comparativ cu 2019, cu o creștere online de peste 30% în Europa și SUA și o creștere de peste 20% pe piața chineză deja foarte digitalizată.

Cele 8 teme ale industriei modei care vor stabili agenda în 2020:

1. Cerere diminuată

După cea mai profundă recesiune din ultimele decenii, economia globală se așteaptă să-și revină parțial anul viitor, dar creșterea economică va rămâne diminuată față de nivelurile pre-pandemice. Deoarece este puțin probabil ca și cererea de modă să revină din cauza puterii restrânse de cheltuieli pe fondul șomajului și a inegalităților în creștere, companiile ar trebui să profite de noi oportunități și să dubleze categoriile, canalele și teritoriile care depășesc performanța.

2. Sprint digital

Adoptarea digitală a crescut în timpul pandemiei, multe mărci devenind în cele din urmă online și entuziaștii care acceptă inovații digitale, cum ar fi livestreaming, chat video de servicii pentru clienți și cumpărături sociale. Pe măsură ce mediul online se accelerează și cumpărătorii solicită interacțiuni digitale din ce în ce mai sofisticate, jucătorii de modă trebuie să optimizeze experiența online și mixul de canale, găsind în același timp modalități convingătoare de a integra atingerea umană.

3. Căutarea dreptății

Consumatorii au devenit mai conștienți de situația angajaților vulnerabili din lanțul valoric al modei. Pe măsură ce impulsul schimbării se dezvoltă alături de campaniile pentru a pune capăt exploatării, consumatorii se vor aștepta ca mărcile să ofere mai multă demnitate, securitate și justiție lucrătorilor din întreaga industrie globală.

4. Călătorii întrerupte

Sectorul comerțului cu amănuntul pentru călătorii rămâne grav afectat și cumpărăturile de destinație au suferit pe tot parcursul anului 2020. Având în vedere că turismul internațional va rămâne redus anul acesta și cumpărătorii care se confruntă cu întreruperi suplimentare ale călătoriilor, companiile vor trebui să se angajeze mai bine cu consumatorii locali, să facă investiții strategice pe piețe, asistând la o recuperare mai puternică. și debloca noi oportunități pentru a menține clienții la cumpărături.

5. Mai puțin înseamnă mai mult

După ce a demonstrat că mai multe produse și colecții nu dau neapărat rezultate financiare mai bune, Covid-19 a evidențiat necesitatea unei schimbări a mentalității de rentabilitate. Companiile trebuie să reducă complexitatea și să găsească modalități de a crește vânzarea la prețuri complete pentru a reduce nivelurile de inventar, adoptând o abordare axată pe cerere a strategiei lor de sortiment, stimulând în același timp o reactivitate flexibilă în sezon, atât pentru produse noi, cât și pentru reaprovizionare.

6. Investiții oportuniste

Polarizarea performanței în industria modei s-a accelerat în timpul pandemiei, pe măsură ce decalajul s-a mărit între cele mai performante companii și restul. Având unii jucători deja falși și alții menținuți pe linia de plutire de subvențiile guvernamentale, ne așteptăm ca activitatea de M&A să crească pe măsură ce companiile manevrează pentru a lua cote de piață, a debloca noi oportunități și a extinde capacitățile.

7. Parteneriate mai profunde

Prin expunerea vulnerabilității partenerilor de achiziții, a slăbiciunii contractelor și a riscurilor unei amprente concentrate a furnizorilor, criza a accelerat multe dintre schimbările pe care companiile le făceau deja pentru a reechilibra lanțul de aprovizionare. Pentru a atenua viitoarele rupturi, jucătorii de modă ar trebui să se îndepărteze de relațiile tranzacționale în favoarea unor parteneriate mai profunde care să aducă o mai mare agilitate și responsabilitate.

8. Revoluția muncii

Promis de schimbările fundamentale în modul în care au funcționat companiile în timpul pandemiei și de nevoia de a conduce performanța în anii următori, este posibil să apară un nou model de muncă durabil. Prin urmare, companiile ar trebui să își perfecționeze amestecurile de muncă la distanță și la fața locului, să investească în recalificarea talentelor și să insufle un sentiment mai mare de scop comun și apartenență pentru angajații care continuă să își reconsidere propriile priorități.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Noua colecție Louis Vuitton High Jewelry, un omagiu aduce fondatorului casei

În urmă cu două sute de ani, s-a născut marca franceză de lux Louis Vuitton. Pentru a sărbători, casa a dezvăluit o nouă colecție High Jewelry inspirată de formidabilul fondator și impactul său asupra industriei în general.

Licitații | Primul Patek Philippe cu cadran verde depășește estimările de vânzare

La începutul acestei luni, a fost lansat un nou Patek Philippe Nautilus cu un cadran verde măsliniu. Specialiștii au numit-o cea mai tare lansare din 2021. Acum, un exemplar care nu a fost niciodată purtat s-a vândut la licitație, depășind toate estimările de preț.

Adela Popescu, dezvăluiri despre viața cu trei copii

Adela Popescu a devenit mamă pentru a treia oară pe 11 iulie, când a dat naștere unui băiețel.

Playboy preia una dintre cele mai controversate companii de lenjerie intimă pentru 350 mil. $

În timp ce Victoria's Secret se îndreaptă spre decență, proprietarul Playboy a ridicat una dintre cele mai controversate companii de lenjerie intimă din lume pentru 350 de milioane de dolari.

Cum să vă aranjați părul pentru a merge la o nuntă?

Dacă sunteți invitate la o nuntă vara aceasta, trebuie să onorați invitația cu o coafură care va face diferența.

Primul card de credit din lume pentru influencerii de pe rețelele de socializare

În timp ce băncile se feresc deseori de la extinderea facilităților de credit la influencerii de pe rețelele de socializare, oamenii de pe social media propun exact opusul! Au lansat recent un card de credit care este disponibil doar pentru grupul digital și care, din păcate, nu poate fi procurat de oamenii obișnuiți.

Cele mai frumoase plaje din Bulgaria

Cele mai frumoase plaje din Bulgaria atrag inclusiv români în căutare de „altceva”. Deoarece în ceea ce privește opțiunile turistice de la mare, vecinii noștri ne-au întrecut, din păcate.

Știați că meditația funcționează ca un botox natural pentru piele?

Printre nenumăratele beneficii ale meditației se află faptul că ar avea virtuți anti-îmbătrânire.

Kendall Jenner lansează prima colecție capsulă

ABOUT YOU lansează prima colecție în colaborare cu Kendall Jenner. Colecția capsulă este alcătuită din 11 piese într-o gamă variată de culori, toate fiind inspirate din stilul personal și de zi cu zi al modelului american. Fiecare articol din colecție este numerotat cu un cod special individual care include ziua de naștere a lui Kendall: 11/03.

Gest impresionant făcut de Jeff Bezos după călătoria în spaţiu

Fondatorul Amazon şi cel mai bogat om din lume a declarat, după zborul în spaţiu al capsulei New Shepard, că intenţionează să acorde câte 100 de milioane de dolari colaboratorului CNN Van Jones şi chef-ului José Andrés, scrie CNN.

Simbolul măiestriei tehnice | Boucheron prezintă Holographique, cea mai recentă colecție High Jewellery

High Jewellery este sinonimă cu Boucheron. Această casă de bijuterii franceză, veche de 163 de ani, nu este doar un profesionist în prezentarea unora dintre cele mai elegante și fascinante creații, dar este, de asemenea, la fel de eficientă în a reinventa capodopere!

Cel mai nou hotel de lux din Budapesta a fost construit într-un palat regal

Un palat vechi de 120 de ani din Budapesta a devenit un hotel elegant, unde oaspeții se vor simți ca regi. Deschis în această vară, elegantul Palat Matild - primul hotel Luxury Collection din oraș - se află de-a lungul Dunării.

Burberry dezvăluie o nouă colecție de vară

Vrem o vară Burberry ca Naomi Campbell. Directorul de creație Riccardo Tisci păstrează viu spiritul logomaniei într-o nouă colecție Monogram.

hourglass_full 3 day ago format_list_bulleted FASHION
Cum să fii cel mai bine îmbrăcată invitată de la nuntă

Ostentația și eleganța s-au întors în 2021, după un an de blocaje! Sezonul nunților se întoarce cu un sentiment de stabilitate și, în timp ce unele restricții rămân în vigoare la nivel global, este clar că viitorii miri își doresc un eveniment inedit.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted FASHION
Colecția Moschino resort 2022, o explozie de culoare

Moschino s-a întors cu un musical de modă obligatoriu de văzut pentru SS22. Cu Karen Elson în rolul principal și filmat la Universal Studios, musicalul lui Jeremy Scott pentru Moschino este un omagiu adus viselor cu ochii deschiși într-un restaurant american excelent.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted FASHION
Valentino a lansat colecția Haute Couture Toamnă 2021

Directorul de creație Pierpaolo Piccioli a prezentat o colecție frumoasă și sofisticată la Veneția, într-un dialog cu un grup de artiști eclectici și internaționali.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION
Phoebe Philo revine pe scena modei și își lansează propriul brand

Phoebe Philo confirmă că se întoarce pe scena modei cu un brand pe care îl lansează în parteneriat cu LVMH.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted FASHION
De ce Gucci este un brand iubit de Generația Z și celebrat pe TikTok

Casa de modă italiană este cea mai respectată marcă a generației Z, conform raportului VOGUE Business Index - dar care este secretul acestui succes?

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted FASHION