În această colaborare, cei doi poartă cele mai noi piese de îmbrăcăminte de iarnă ale brandului și prezintă o poveste despre prietenie, conexiune umană și căldură emoțională.
Realizată la New York de către fotograful Platon, campania este stilizată în imagini alb-negru, conferindu-le un aer atemporal. Pe lângă fotografii, campania prezintă și o serie de scurtmetraje care explorează cinci teme centrale — Prietenie, Respect, Conexiune, Încredere și Căldură — în care cei doi actori reflectă asupra legăturii lor de zeci de ani, prin gesturi simple și dialoguri intime.
„De zeci de ani, Moncler este asociat cu iarna și jachetele pufoase, dar eu am simțit întotdeauna că Moncler înseamnă ceva mai profund: dragoste și sentimentul de apartenență. Aceste valori au modelat tot ceea ce am făcut în ultimii 70 de ani. În fiecare produs și în fiecare campanie se regăsește un fir comun de emoție și conexiune umană. Prin povestea prieteniei lor, Al Pacino și Robert De Niro întruchipează tot ceea ce reprezintă cu adevărat Moncler: afecțiune, căldură și convingerea că împreună suntem mai buni și mai calzi.”, a declarat Remo Ruffini, președinte și director executiv al Moncler, într-un comunicat.
De Niro oferă una dintre ancorele emoționale ale campaniei. „Căldura nu a avut niciodată legătură cu exteriorul”, spune De Niro într-un clip din campanie. La rândul său, Pacino adaugă: „Prieteniile sunt cel mai mare dar pe care îl poți avea. Prieteni — oameni cu care împarți aceeași lume. Există o încredere firească. Și o înțelegere a vieții.” Remarcile lor subliniază tema centrală pe care Moncler dorește să o transmită, și anume faptul că hainele de exterior capătă sens doar atunci când sprijină legăturile dintre oameni.
Piesele vestimentare prezentate în campanie includ jacheta matlasată Maya 70, purtată de De Niro, precum și noul model Bretagne — o geacă scurtă cu glugă, ușoară, creată pentru căldură urbană fără volum excesiv.
Într-un gest creativ complementar, coloana sonoră a campaniei include o reinterpretare a piesei clasice „Lean on Me” de Bill Withers, înregistrată de ambasadorul Moncler Tobe Nwigwe și soția sa, Fat. Melodia accentuează tema solidarității și a refugiului emoțional oferit de prezența celuilalt.
Lansarea campaniei are loc într-un moment în care Moncler își consolidează identitatea dincolo de funcționalitatea montană, transformând jachetele sale matlasate în simboluri ale conexiunii umane în vremuri reci. Prin figurile lui Pacino și De Niro a căror prietenie se întinde pe parcursul a cinci decenii și a căror rivalitate pe ecran a devenit legendară, Moncler își poziționează colecțiile ca fiind purtătoare de poveste emoțională.
Deși chipurile lor au fost mult timp celebrate pe marile ecrane, aceasta marchează prima colaborare a lui Pacino și De Niro în lumea modei. Este o asociere care se bazează mai puțin pe statutul de vedetă și mai mult pe istoria trăită împreună, o poveste a doi oameni care s-au cunoscut de-a lungul unei vieți și care rămân parteneri de poveste. Pe fundalul monocrom al orașului, ei ne amintesc că adevărata căldură, mai presus de toate, vine din suflet.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.