În această colaborare, cei doi poartă cele mai noi piese de îmbrăcăminte de iarnă ale brandului și prezintă o poveste despre prietenie, conexiune umană și căldură emoțională.
Realizată la New York de către fotograful Platon, campania este stilizată în imagini alb-negru, conferindu-le un aer atemporal. Pe lângă fotografii, campania prezintă și o serie de scurtmetraje care explorează cinci teme centrale — Prietenie, Respect, Conexiune, Încredere și Căldură — în care cei doi actori reflectă asupra legăturii lor de zeci de ani, prin gesturi simple și dialoguri intime.
„De zeci de ani, Moncler este asociat cu iarna și jachetele pufoase, dar eu am simțit întotdeauna că Moncler înseamnă ceva mai profund: dragoste și sentimentul de apartenență. Aceste valori au modelat tot ceea ce am făcut în ultimii 70 de ani. În fiecare produs și în fiecare campanie se regăsește un fir comun de emoție și conexiune umană. Prin povestea prieteniei lor, Al Pacino și Robert De Niro întruchipează tot ceea ce reprezintă cu adevărat Moncler: afecțiune, căldură și convingerea că împreună suntem mai buni și mai calzi.”, a declarat Remo Ruffini, președinte și director executiv al Moncler, într-un comunicat.
De Niro oferă una dintre ancorele emoționale ale campaniei. „Căldura nu a avut niciodată legătură cu exteriorul”, spune De Niro într-un clip din campanie. La rândul său, Pacino adaugă: „Prieteniile sunt cel mai mare dar pe care îl poți avea. Prieteni — oameni cu care împarți aceeași lume. Există o încredere firească. Și o înțelegere a vieții.” Remarcile lor subliniază tema centrală pe care Moncler dorește să o transmită, și anume faptul că hainele de exterior capătă sens doar atunci când sprijină legăturile dintre oameni.
Piesele vestimentare prezentate în campanie includ jacheta matlasată Maya 70, purtată de De Niro, precum și noul model Bretagne — o geacă scurtă cu glugă, ușoară, creată pentru căldură urbană fără volum excesiv.
Într-un gest creativ complementar, coloana sonoră a campaniei include o reinterpretare a piesei clasice „Lean on Me” de Bill Withers, înregistrată de ambasadorul Moncler Tobe Nwigwe și soția sa, Fat. Melodia accentuează tema solidarității și a refugiului emoțional oferit de prezența celuilalt.
Lansarea campaniei are loc într-un moment în care Moncler își consolidează identitatea dincolo de funcționalitatea montană, transformând jachetele sale matlasate în simboluri ale conexiunii umane în vremuri reci. Prin figurile lui Pacino și De Niro a căror prietenie se întinde pe parcursul a cinci decenii și a căror rivalitate pe ecran a devenit legendară, Moncler își poziționează colecțiile ca fiind purtătoare de poveste emoțională.
Deși chipurile lor au fost mult timp celebrate pe marile ecrane, aceasta marchează prima colaborare a lui Pacino și De Niro în lumea modei. Este o asociere care se bazează mai puțin pe statutul de vedetă și mai mult pe istoria trăită împreună, o poveste a doi oameni care s-au cunoscut de-a lungul unei vieți și care rămân parteneri de poveste. Pe fundalul monocrom al orașului, ei ne amintesc că adevărata căldură, mai presus de toate, vine din suflet.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.