Numit cel mai fericit loc de pe pământ, Disneyland este destinația turistică numărul 1 din Europa.este vizitat chiar mai mult decât turnul Eiffel.
Disneyland-ul din Paris s-a deschis in aprilie 1992. Se află la 32 de kilometric de Paris, în Marne-la Vallee. Din aprilie 1992 și până acum, peste 300 de milioane de oameni au pășit în lumea de poveste atent creată de Disney, unde i-au întâlnit pe Mickey Mouse, Donald Duck , Alba ca Zăpada și TinkerBell.
La parc se poate ajunge, din capitala Franței cu RER (metrou ușor/tren), pe linia A (linia roșie), stația Marne-la-Vallee-Chessy. Din aeroportul Paris CDG la Disneyland se poate ajunge cu trenul rapid TGV. Drumul dureazaă 9-10 minute si costă aproximativ 24 de euro.
Disneyland Paris este format din două parcuri tematice – Disneyland Park și Walt Disney Studios – plus mai multe hoteluri, un centru comercial. Primul este parcul cel mai animat, în timp ce studiourile dezvăluie secretele din spatele peliculelor Disney.
Biletele pot fi cumpărate de pe pagina oficială a parcului. Biletele de o zi, pentru un parc, costă 51, 68 sau 87 de euro, atât pentru adulți, cât și pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 3 și 11 ani. Copiii sub 3 ani intră gratuit. Un bilet valabil două zile (2 parcuri) costă 169 de euro pentru adulți, respectiv 156 de euro pentru copii. Se pot cumpăra și pentru 3 sau 4 zile.
În momentul în care faceți rezervarea, veți vedea și un calendar pe culori. Cele mai ieftine bilete sunt în perioada Mini, urmează cele din perioada Magic, iar cele mai scumpe sunt în perioada Super Magic. Trebuie să știi când vrei să mergi, ca să știi ce bilet să cumperi. Cu biletul de 87 de euro intri oricând, dar cu cel mai ieftin, de 51 de euro, poți intra numai în zilele din categoria Mini. Odată cumpărate online biletele, nu vă mai rămâne decât să vă prezentați cu ele tipărite sau pe telefonul mobil, la intrarea în parc. Bilete se pot cumpăra și de la porțile parcului, dar sunt mai scumpe cu circa 20 de euro.
Odată intrat în parc, ar fi bine să vă instalați și aplicația oficială Disneyland Paris. Pe lângă harta parcului, în aplicație veți găsi informații prețioase legate de fiecare secțiune a parcului, de timpul mediu de așteptare la fiecare atracție, programul paradelor și al showurilor zilnice, dar și la ce ore au loc întâlnirile cu personajele Disney. Se pot face din aplicație și rezervări la restaurantele din Disneyland.
Artera principală din Disneyland seamănă foarte mult cu o stradă comercială din marile capitale ale lumii. De o parte si cealaltă sunt magazine care vând orice este legat de lumea Disney, dar și multe dulciuri. În centrul parcului este castelul Disney, iar de acolo drumurile se despart.
Reperele zilei sunt parada personajelor Disney și focul de artificii de la terminarea programului.
Când e cel mai bine să mergi la Disneyland Paris? Ei bine, trebuie să știți că iarna parcul este mai liber, dar nici vremea nu prea ține cu tine. Ar fi bine să evitați, în primul rând, perioadele în care elevii francezi sunt în vacanță. Apoi trebuie să țineți cont că unele dintre atracții sunt închise pentru mentenanță și reparații, de regulă iarna sau primăvara.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.