Deși este doar un concept deocamdată și probabil va fi pentru o lungă perioadă de timp, te face să-ți dorești o baghetă magică care să transforme această navă de vis, în stil catamaran, într-una adevărată. Nu există detalii despre frumusețea apei, dar galeria extinsă de imagini ne ajută să facem câteva presupuneri.
Prora ambarcațiunii dezvăluie un helipad dedicat, oferind o idee destul de clară despre mărimea lui X-01. Structura de bază poate fi împărțită în trei părți; o platformă plutitoare centrală care nu pare să intre în contact cu apa de dedesubt și două carene laterale masive care fac ca nava să arate ca un catamaran uriaș.
Acestea servesc mai multor scopuri, cum ar fi deplasarea navei înainte și echiparea cu trape laterale mari folosite pentru a intra în licitații și jucării din magazine sau pur și simplu amenajarea locului pentru cină cu vedere la mare.
Aceste carene sunt echipate cu jacuzzi-uri chiar la vârf, ceea ce le face un loc incredibil de uluitor pentru a vă așeza și a vă bucura de priveliște. Potrivit Auto Evolution, carena principală este suspendată de dedesubt pentru a forma o punte de plajă care poate fi coborâtă la nivelul apei. Dispune de un spațiu deschis suficient de mare pentru ca un grup să se bucure de mai multe activități. Deasupra punții de pe plajă se află o terasă la soare și încă o piscină, împreună cu câteva saloane futuriste.
Cea mai frapantă dintre ele este partea din spate a carenei, decorată cu ferestre cu model de fagure, care permit o privire și asupra vieții marine de sub suprafață. Ținând pasul cu tendința navelor cu emisii scăzute, și nava X-01 va lăsa un impact minim asupra mediului, așa cum se înțelege prin prezența panourilor solare mari deasupra punții de observație.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.