Prin intermediul propularului brand Visa, Revolut urmeaza sa isi prezinte produsele in cinci noi regiuni din lume. Acest fintech britanic le ofera consumatorilor sai o serie de servicii digitale financiare disponibile prin intermediul unei aplicatii mobile care permite efectuarea de plati, schimburi valutare si nu numai asta deoarece conturile Revolut sunt legate de un cont bancar Visa. Printre tarile si regiunile vizate pentru extindere se numara initial Australia, Brazilia, Canada, Japonia, Noua Zeelanda, Singapore si Statele Unite ale Americii, urmand ca in viitorul apropiat, pe lista pietelor cu acces la aceste aplicatii sa se se adauge si Argentina, Chile, Columbia, Hong Kong, India, Coreea, Malaezia, Mexic, Filipine, Arabia Saudita, Africa de Sud, Taiwan, Thailanda, Ucraina si Vietnam.
Revolut este entuziasmat sa construiasca pe baza parteneriatului cu Visa, lider mondial in privinta platilor electronice un fapt ce va transforma in realitate viziunea Revolut comuna cu privire la experientele de plata inovatoare si usoare totodata. Acest nou parteneriat incheiat cu Visa vine intr-un moment mai mult decat potrivit pentru Revolut deoarece se extinde pe o serie de piete noi cu scopul de a le oferi consumatorilor mai mult control, mai multa flexibilitate si functionalitati noi, de care utilizatoriii europeni sa se poata bucura ani de zile.
Serviciile oferite de Revolut si Visa, se remarca prin flexibilitate si deosebita usurinta de utilizare, transferurile realizandu-se instant. In plus, utilizatorii au posibilitatea de a folosi concomitent aplicatia Revolut si interfetele Visa, inclusiv serviciile Visa Token si Payments Attribute Account Inquiry, create special pentru a imbina viteza cu siguranta.
Sursa: capitalul.ro
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.