Prin intermediul propularului brand Visa, Revolut urmeaza sa isi prezinte produsele in cinci noi regiuni din lume. Acest fintech britanic le ofera consumatorilor sai o serie de servicii digitale financiare disponibile prin intermediul unei aplicatii mobile care permite efectuarea de plati, schimburi valutare si nu numai asta deoarece conturile Revolut sunt legate de un cont bancar Visa. Printre tarile si regiunile vizate pentru extindere se numara initial Australia, Brazilia, Canada, Japonia, Noua Zeelanda, Singapore si Statele Unite ale Americii, urmand ca in viitorul apropiat, pe lista pietelor cu acces la aceste aplicatii sa se se adauge si Argentina, Chile, Columbia, Hong Kong, India, Coreea, Malaezia, Mexic, Filipine, Arabia Saudita, Africa de Sud, Taiwan, Thailanda, Ucraina si Vietnam.
Revolut este entuziasmat sa construiasca pe baza parteneriatului cu Visa, lider mondial in privinta platilor electronice un fapt ce va transforma in realitate viziunea Revolut comuna cu privire la experientele de plata inovatoare si usoare totodata. Acest nou parteneriat incheiat cu Visa vine intr-un moment mai mult decat potrivit pentru Revolut deoarece se extinde pe o serie de piete noi cu scopul de a le oferi consumatorilor mai mult control, mai multa flexibilitate si functionalitati noi, de care utilizatoriii europeni sa se poata bucura ani de zile.
Serviciile oferite de Revolut si Visa, se remarca prin flexibilitate si deosebita usurinta de utilizare, transferurile realizandu-se instant. In plus, utilizatorii au posibilitatea de a folosi concomitent aplicatia Revolut si interfetele Visa, inclusiv serviciile Visa Token si Payments Attribute Account Inquiry, create special pentru a imbina viteza cu siguranta.
Sursa: capitalul.ro
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.