„Aducerea a jumătate din lumea modei la Rio timp de 48 de ore pentru un spectacol de croazieră a fost frumoasă, dar probabil a fost cam prea mult”, a declarat Antoine Arnault, care supraveghează problemele de imagine, comunicare și mediu la LVMH, într-un interviu. „Recunoaștem că a existat probabil o frenezie în ultimii ani și poate că noi înșine am fost mutați în acest vârtej, pentru a dori întotdeauna să oferim ceva nou, extravagant”.
LVMH, proprietarul mărcilor Louis Vuitton și Dior, se alătură rivalilor pentru a semnala modificările calendarului modei. Alessandro Michele, director de creație al casei Gucci, a anunțat în luna mai că marca deținută de Kering SA își reduce numărul de prezentări anuale de la cinci la două. El a citat caracterul „uzat” al industriei, sentiment exprimat de Consiliul creatorilor de modă din America și British Fashion Council.
Chiar înainte ca pandemia de Covid-19 să afecteze industria, companiile de lux s-au confruntat cu presiuni din partea consumatorilor și a autorităților de reglementare pentru a-și reduce impactul asupra mediului. Concurența acerbă a determinat mărcile să producă evenimente din ce în ce mai strălucitoare în ultimii ani, iar creșterea cererii din China pentru îmbrăcăminte și încălțăminte a determinat producătorii să utilizeze mai multe resurse ale planetei.
Lumea modei s-a adaptat în timpul pandemiei oferind evenimente virtuale pentru a prezenta piese de designer. Arnault, al cărui tată este președintele și fondatorul LVMH, Bernard Arnault, a recunoscut că „nu totul este perfect” cu acest mediu.
„Aceste spectacole vor avea loc în continuare, dar într-un ritm mai lent”, a spus Antoine Arnault.
Au existat alte schimbări. Începând cu 2022, companiilor de modă nu li se va mai permite să distrugă mărfurile nevândute în Franța. Vânzările scăzute cauzate de carantină au dus la volum mai mare a stocurilor. LVMH a înființat o comisie pentru a evalua sustenabilitatea industriei și își va publica concluziile la începutul anului viitor, a declarat Helene Valade, directorul de dezvoltare a mediului al companiei. Conglomeratul și-a stabilit deja un obiectiv ca toate operațiunile să funcționeze cu energie regenerabilă până în 2030 și să interzică plasticul în ambalaje până în 2026.
Monica și Ramona sunt cunoscute publicului, însă Alina, sora lor mai mare, a preferat să stea departe de camerele de luat vederi. La acest sfârșit de săptămână, două dintre ele s-au reunit, dar nu în România, ci în Italia.
După ce Simona Halep și-a vândut hotelul din Constanța pe care îl deținea, ar urma să vină rândul hotelului de lux din Poiana Brașov.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.