„Aducerea a jumătate din lumea modei la Rio timp de 48 de ore pentru un spectacol de croazieră a fost frumoasă, dar probabil a fost cam prea mult”, a declarat Antoine Arnault, care supraveghează problemele de imagine, comunicare și mediu la LVMH, într-un interviu. „Recunoaștem că a existat probabil o frenezie în ultimii ani și poate că noi înșine am fost mutați în acest vârtej, pentru a dori întotdeauna să oferim ceva nou, extravagant”.
LVMH, proprietarul mărcilor Louis Vuitton și Dior, se alătură rivalilor pentru a semnala modificările calendarului modei. Alessandro Michele, director de creație al casei Gucci, a anunțat în luna mai că marca deținută de Kering SA își reduce numărul de prezentări anuale de la cinci la două. El a citat caracterul „uzat” al industriei, sentiment exprimat de Consiliul creatorilor de modă din America și British Fashion Council.
Chiar înainte ca pandemia de Covid-19 să afecteze industria, companiile de lux s-au confruntat cu presiuni din partea consumatorilor și a autorităților de reglementare pentru a-și reduce impactul asupra mediului. Concurența acerbă a determinat mărcile să producă evenimente din ce în ce mai strălucitoare în ultimii ani, iar creșterea cererii din China pentru îmbrăcăminte și încălțăminte a determinat producătorii să utilizeze mai multe resurse ale planetei.
Lumea modei s-a adaptat în timpul pandemiei oferind evenimente virtuale pentru a prezenta piese de designer. Arnault, al cărui tată este președintele și fondatorul LVMH, Bernard Arnault, a recunoscut că „nu totul este perfect” cu acest mediu.
„Aceste spectacole vor avea loc în continuare, dar într-un ritm mai lent”, a spus Antoine Arnault.
Au existat alte schimbări. Începând cu 2022, companiilor de modă nu li se va mai permite să distrugă mărfurile nevândute în Franța. Vânzările scăzute cauzate de carantină au dus la volum mai mare a stocurilor. LVMH a înființat o comisie pentru a evalua sustenabilitatea industriei și își va publica concluziile la începutul anului viitor, a declarat Helene Valade, directorul de dezvoltare a mediului al companiei. Conglomeratul și-a stabilit deja un obiectiv ca toate operațiunile să funcționeze cu energie regenerabilă până în 2030 și să interzică plasticul în ambalaje până în 2026.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.