Dar cu opțiuni ample pentru orice, de la lenjerie intimă până la produse de îngrijire a pielii, cumpărătorii au așteptări ridicate și toleranță mică la greșeli. Unele dintre mărcile de servicii adoptate ca măsuri stopgap - cum ar fi livrarea în aceeași zi sau chaturile live online cu asociații magazinelor - devin dispozitive permanente.
Șase predicții care vor defini viitorul cumpărăturilor online
Când clienții au trecut la cumpărături online în timpul pandemiei, mulți încă se așteptau la același serviciu personalizat pe care l-au primit în magazine. Instrumentele și tacticile dezvoltate înainte de pandemie - chatbots și mesaje de ziua următoare de la echipa de socializare - nu l-au eliminat.
Când s-au închis magazinele, comercianții au trebuit să răspundă la e-mailuri sau să ofere sfaturi în chat-urile online. Noua tehnologie a făcut ca angajații să poată vorbi mai ușor cu clienții prin social media.
Pentru mulți clienți, transportul de două zile nu mai este suficient de rapid. Un sondaj PwC din 2018 a arătat că mai mult de 40% dintre respondenți au spus că vor plăti pentru transportul în aceeași zi și 23% au spus că vor plăti pentru livrarea care vine în termen de trei ore.
Aceste cifre au crescut probabil, pe măsură ce consumatorii obișnuiau să facă cumpărături în magazine, cu reticență, treceau la comerțul electronic. Unii comercianți cu amănuntul s-au asociat cu servicii de livrare de ultimul kilometru, cum ar fi Instacart și Postmates, pentru a efectua livrări în aceeași zi, folosindu-și magazinele ca mini centre de distribuție care permit, de asemenea, cumpărarea online, ridicarea în magazin sau cumpărarea online, returnarea- in magazin.
Trecerea rapidă către comerțul electronic poate crea o nouă cerere pentru haine care nu trebuie încercate. Comercianții cu amănuntul care doresc să reducă numărul de returnări ar putea orienta clienții către tehnologia de potrivire virtuală.
Milenarii fac cumpărături online în timp ce urmăresc seriale și filme pe Netflix.
„Mereu am crezut că ținutele (unui personaj) erau atât de interesante în acel serial și le-am căutat tot timpul pe Google”, a spus un utilizator de Instagram. „Poate ar trebui să existe un serviciu în care să existe un cod QR cu fiecare episod și apoi puteți găsi articolele care pot fi cumpărate.”
Pe parcursul pandemiei, jocurile, mai mult decât pâinea de casă și puzzle-urile, au devenit o distracție pentru aproape fiecare consumator. Un raport al Grupului NPD din noiembrie a constatat că patru din cinci consumatori americani au jucat un joc video în ultima lună, număr care a crescut cu șase puncte procentuale de la an la an.
În decembrie, Balenciaga a lansat cea mai recentă colecție sub forma unui joc numit „Afterworld: The Age of Tomorrow”, în care jucătorii sunt invitați să navigheze într-o țară fantastică pe cinci niveluri prevăzută de directorul de creație Demna Gvasalia, începând de la un magazin de vânzare cu amănuntul continuând printr-o pădure.
Mărcile nu trebuie să-și creeze propriile lor jocuri pentru a se alătura tendinței: pot colabora cu jocuri pentru a crea avatare. Mărcile pot câștiga bani direct prin crearea de haine virtuale pe care oamenii le pot cumpăra cu puncte câștigate din jocuri
De ani de zile, comercianții au cheltuit timp, bani și inteligență semnificativă pentru a-și promova magazinele ca „experiențe”, indiferent dacă asta însemna instalații de muzeu sau pârtii de schi pe coridoarele mallurilor. În schimb, comerțul electronic a rămas în mare parte limitat la selectarea articolelor.
Cu tehnologia de realitate virtuală, cumpărăturile online ar putea semăna mai mult cu magazine fizice sau cu medii complet diferite, spun experții.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.