Cu toții avem muze atunci când vine vorba de proiectare. De la designul de interior până la beauty, unele femei par să aibă totul împreună, stilul lor fiind complet sincronizat. Și o astfel de femeie din care ne-ar plăcea cu toții să ne inspirăm este Victoria Beckham.
eșarfă
Creatoarea de modă a intrat oficial și în lumea designului de interior. Rezultatul unei cercetări aprofundate, această primă colecție a fost realizată exclusiv din mohair și lână prețioasă.
pătură
Vedeta a combinat carourile pe perne sau chiar eșarfe, fiind disponibilă în două game de gradiente. Primul care se întinde de la portocaliu la fuschia prin roșu căpșună și muștar și un al doilea care combină albastru de cobalt, negru, portocaliu ars și alb.
pernă
Victoria Beckham at Home este o linie care conține doar șase piese - între care o pătură, o pernă și o eșarfă - care au fost realizate cu expertiză dintr-un mohair luxos și amestec de lână. Au fost create în ediție limitată, fiecare model având doar 50 de bucăți.
Fosta Spice Girls nu este singura care se ocupă de acest domeniu. Numeroase celebrităţi îşi ocupă o mare parte din timpul liber cu pasiunea pe care au dezvoltat-o pentru decorarea caselor. Lenny Kravitz are încă din 2003 propria firmă de design interior, Kravitz Design, prin care a renovat apartamente în Miami şi o clădire de lux în New York.
Emily Blunt şi John Krasinski a făcut o pasiune din a cumpăra, a redecora şi a vinde case – printre care o proprietate eco din Ojai şi o casă de 6 milioane de dolari în West Hollywood, cumpărată de o altă celebritate: Kendall Jenner.
Una dintre casele reamanajate de Ellen.
Ellen DeGeneres cumpără, decorează şi revinde case aproape compulsiv, cum glumesc prietenii pe seama ei. „Am învăţat o mulţime de lucruri despre mobilierul francez din secolul trecut”, povesteşte soţia ei, Portia de Rossi, ilustrând astfel cunoştinţele de design interior ale consoartei. Portia a preluat acest hobby.
Brad Pitt este de multă vreme pasionat de arhitectură şi design interior. Printre altele, a lucrat şi la decorarea unui ecohotel de lux cu 800 de camere din Dubai. Iar în 2012 a colaborat cu Pollaro pentru o linie de mobilier.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.