Se pare că achiziția LVMH a companiei Tiffany a fost de bunaugur. Bijutierul american a înregistrat o creștere substanțială a vânzărilor de la clienții din China, de 52 la sută, la 119 milioane de dolari de la 78 de milioane de dolari față de acum un an.
Creșterea de 98 de cenți pe acțiune a depășit așteptările analiștilor care au stabilit-o la 66 de cenți pe acțiune, potrivit WWD. În ciuda costurilor de 16,5 milioane de dolari aferente aderării sale la grupul LVMH, a reușit totuși să vadă câștigurile sale crescând cu 73%, până la 136 de milioane de dolari.
Această creștere este în mare parte realizată în regiunea Asia-Pacific, în special în China și Coreea de Sud, unde vânzările au crescut cu 382 milioane dolari. În Japonia, însă, vânzările au scăzut cu opt la sută. De asemenea, și vânzările din America au scăzut cu 16%.
Cifrele sunt o reflectare directă a locului în care pandemia se află în mare măsură sub control și unde nu. China și o mare parte din Asia au avut o perioadă strictă, dar relativ scurtă de lockdown, care le-a permis locuitorilor să înceapă să cumpere oarecum normal, în timp ce Europa și America au întâmpinat noi focare uriașe de Covid-19.
Pentru acționari și spectatori din industrie, aspectul pozitiv al bilanțului Tiffany este binevenit după o perioadă de incertitudine enormă pentru marcă.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.