A fost nevoie de timp, dar EV alimentat cu energie solară de la Aptera este aproape gata pentru lansare. Startup-ul din San Diego a prezentat în sfârșit ediția de lansare a modelului său de debut. Mai sunt câteva obstacole de înlăturat, inclusiv nevoia de finanțare mai mare, dar vehiculul așteptat cu nerăbdare ar putea intra în producție până la sfârșitul anului.
Ediția de lansare Aptera nu arată diferit de mașina care a fost dezvăluită pentru prima dată în 2019. Are încă o formă elegantă de lacrimă și două aripi mari care îi acoperă roțile din față, dar un finisaj în două tonuri și un pachet de iluminare dinamică sunt schimbări binevenite. Profilul distinctiv al vehiculului are un coeficient de rezistență de 0,13, ceea ce îl face și mai aerodinamic decât Mercedes-Benz EQXX, care împinge limitele, care are un coeficient de rezistență de 0,17. Interiorul Codex pentru două persoane este curat și minimalist, cu doar două ecrane și un volan în față.
Aptera spune că EV-ul său va putea parcurge cel puțin 400 de mile cu o singură încărcare. Este mai puțin decât Lucid Air, lider în industrie, care are o autonomie de 520 de mile, dar partea de sus a vehiculului, plafonul și capacul trapei spate sunt căptușite cu 700 de wați de panouri solare. Datorită panourilor, mașina poate genera până la 40 de mile de autonomie pe zi, atunci când afară este soare.
Este posibil ca Aptera să fi finalizat designul, dar EV-ul său nu este încă pregătit să intre în producție. Motivul principal pare să fie nevoia de mai multe fonduri. Compania, care a strâns deja 85 de milioane de dolari, trebuie să strângă alte 50 de milioane de dolari pentru a începe construirea primei sale mașini, potrivit Inside EVs. Compania speră că va putea asigura banii necesari pentru a începe producția până la sfârșitul anului 2023.
Startup-ul intenționează să construiască doar 5.000 de exemplare ale ediției de lansare, fiecare dintre ele identice pentru a accelera producția. Așteptați-vă ca acestea să se vândă repede, indiferent de cost, deoarece marca are deja 40.000 de rezervări pentru mașină.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.