A fost nevoie de timp, dar EV alimentat cu energie solară de la Aptera este aproape gata pentru lansare. Startup-ul din San Diego a prezentat în sfârșit ediția de lansare a modelului său de debut. Mai sunt câteva obstacole de înlăturat, inclusiv nevoia de finanțare mai mare, dar vehiculul așteptat cu nerăbdare ar putea intra în producție până la sfârșitul anului.
Ediția de lansare Aptera nu arată diferit de mașina care a fost dezvăluită pentru prima dată în 2019. Are încă o formă elegantă de lacrimă și două aripi mari care îi acoperă roțile din față, dar un finisaj în două tonuri și un pachet de iluminare dinamică sunt schimbări binevenite. Profilul distinctiv al vehiculului are un coeficient de rezistență de 0,13, ceea ce îl face și mai aerodinamic decât Mercedes-Benz EQXX, care împinge limitele, care are un coeficient de rezistență de 0,17. Interiorul Codex pentru două persoane este curat și minimalist, cu doar două ecrane și un volan în față.
Aptera spune că EV-ul său va putea parcurge cel puțin 400 de mile cu o singură încărcare. Este mai puțin decât Lucid Air, lider în industrie, care are o autonomie de 520 de mile, dar partea de sus a vehiculului, plafonul și capacul trapei spate sunt căptușite cu 700 de wați de panouri solare. Datorită panourilor, mașina poate genera până la 40 de mile de autonomie pe zi, atunci când afară este soare.

Este posibil ca Aptera să fi finalizat designul, dar EV-ul său nu este încă pregătit să intre în producție. Motivul principal pare să fie nevoia de mai multe fonduri. Compania, care a strâns deja 85 de milioane de dolari, trebuie să strângă alte 50 de milioane de dolari pentru a începe construirea primei sale mașini, potrivit Inside EVs. Compania speră că va putea asigura banii necesari pentru a începe producția până la sfârșitul anului 2023.
Startup-ul intenționează să construiască doar 5.000 de exemplare ale ediției de lansare, fiecare dintre ele identice pentru a accelera producția. Așteptați-vă ca acestea să se vândă repede, indiferent de cost, deoarece marca are deja 40.000 de rezervări pentru mașină.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.