Amfibia Terra Wind motorhome este vehiculul perfect de agrement pentru vacanță, care îmbină ideea unei RV de lux și un iaht. Vehiculul amfibie este creat de John Giljam și soția sa Julie - fondatorii companiei Cool Amphibious Manufacturers International (CAMI). Cuplul din Carolina de Sud a început prin a oferi plimbări cu schi jetul și excursii pe râu în Bluffton. De aici, John a avut ideea de a construi un vehicul amfibie care să poată transporta turiști pe uscat și pe apă.

Compania lor construiește vehicule amfibie de peste două decenii și flota include o mașină sport amfibie și un vehicul amfibie de căutare și salvare. Cu toate acestea, RV-ul amfibie este cel mai provocator proiect al lor.

Cei doi au creat prima oară autobuzul amfibie Hydra Terra în 2002 și avea o capacitate de 49 de pasageri. Doi ani mai târziu, au decis să construiască un RV amfibie, numit Terra Wind. Terra Wind este un RV masiv din clasa A care măsoară 13 metri lungime și 2,6 metri lățime și are un GVWR de 33.000 de lire sterline.

RV este propulsat de un motor diesel Caterpillar 3126E turbo cu 330 CP. Acesta folosește o transmisie automată pentru conducerea pe șosea și o cutie de viteze marină pentru acționarea acesteia pe apă. Terra Wind prinde o viteză maximă de aproximativ 130 km/h pe uscat și opt noduri pe apă.

Vehiculul deține o pereche de pontoane de 3,9 metri care sporesc stabilitatea pe apă, iar caroseria este rezistentă la apă. Dar există o pompă de urgență în caz de inundații. Altfel, Terra Wind este un RV tipic de lux cu toate facilitățile. Interiorul oferă senzația că te afli într-un iaht. Are podele din dale de marmură, dulapuri din tec, tapițerie din piele și blaturi din granit. RV are, de asemenea, un jacuzzi la bord. Terra Wind se vinde cu prețuri cuprinse între 850.000 de dolari și 1,2 milioane de dolari.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.