Amfibia Terra Wind motorhome este vehiculul perfect de agrement pentru vacanță, care îmbină ideea unei RV de lux și un iaht. Vehiculul amfibie este creat de John Giljam și soția sa Julie - fondatorii companiei Cool Amphibious Manufacturers International (CAMI). Cuplul din Carolina de Sud a început prin a oferi plimbări cu schi jetul și excursii pe râu în Bluffton. De aici, John a avut ideea de a construi un vehicul amfibie care să poată transporta turiști pe uscat și pe apă.
Compania lor construiește vehicule amfibie de peste două decenii și flota include o mașină sport amfibie și un vehicul amfibie de căutare și salvare. Cu toate acestea, RV-ul amfibie este cel mai provocator proiect al lor.
Cei doi au creat prima oară autobuzul amfibie Hydra Terra în 2002 și avea o capacitate de 49 de pasageri. Doi ani mai târziu, au decis să construiască un RV amfibie, numit Terra Wind. Terra Wind este un RV masiv din clasa A care măsoară 13 metri lungime și 2,6 metri lățime și are un GVWR de 33.000 de lire sterline.
RV este propulsat de un motor diesel Caterpillar 3126E turbo cu 330 CP. Acesta folosește o transmisie automată pentru conducerea pe șosea și o cutie de viteze marină pentru acționarea acesteia pe apă. Terra Wind prinde o viteză maximă de aproximativ 130 km/h pe uscat și opt noduri pe apă.
Vehiculul deține o pereche de pontoane de 3,9 metri care sporesc stabilitatea pe apă, iar caroseria este rezistentă la apă. Dar există o pompă de urgență în caz de inundații. Altfel, Terra Wind este un RV tipic de lux cu toate facilitățile. Interiorul oferă senzația că te afli într-un iaht. Are podele din dale de marmură, dulapuri din tec, tapițerie din piele și blaturi din granit. RV are, de asemenea, un jacuzzi la bord. Terra Wind se vinde cu prețuri cuprinse între 850.000 de dolari și 1,2 milioane de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.