Vânzările Tiffany & Co. s-au oprit ca să mai aibă o șansă de a străluci înainte de a intra sub umbrela LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, grupul francez condus de Bernard Arnault.
Bijutierul a declarat că vânzăriledin perioada noiembrie - decembrie au crescut cu aproximativ 2% față de aceeași perioadă a anului precedent, stabilind un record pentru vânzările de vacanță ale companiei.
Alessandro Bogliolo, director executiv, a declarat: „În mijlocul unei pandemii mondiale și a impactului său dinamic, aceste rezultate preliminare, care urmează unui puternic al treilea trimestru, reflectă convergența de succes a strategiilor noastre de vânzări multianuale în China (o creștere mai mare de 50% față de anul precedent), comerțul electronic (o creștere mai mare de 80% față de anul precedent), creșterea prețurilor unitare medii cu amănuntul și accelerarea inovațiilor produselor. ”
Vânzările nete din regiunea Asia-Pacific au crescut cu 20%, în timp ce în Japonia, care este contabilizată separat, au crescut cu 8%. În regiunea Americii, vânzările au scăzut cu 5%, în timp ce în Europa a scăzut cu 8%.
Câștigurile din vânzările de sărbători s-au extins față de datele Tiffany în al treilea trimestru, când câștigurile nete au crescut cu 52% la 119 milioane dolari. Marjele operaționale au crescut, de asemenea, cu 470 puncte de bază, până la 16,4 la sută din vânzări, de la 11,7 la sută pentru trimestrul respectiv.
„Anul acesta a testat cu stres strategiile corporative pe care le-am stabilit în 2017 pentru a consolida marca și a câștiga pe piața mondială de bijuterii de lux extrem de competitivă”, a spus directorul executiv.
Bogliolo și directorul artistic șef Reed Krakoff au lucrat la revigorarea Tiffany, dând o nouă viață unuia dintre puținele branduri de lux americane adevărate.
Cei doi au reușit să ia acea moștenire de la fondatorul companiei Charles Lewis Tiffany și au stabilit un curs de expansiune, în special în China, pregătind următoarea etapă de creștere pentru LVMH.
Antonia și Alex Velea vor face pasul cel mare anul acesta, după mai bine de 8 ani de relație.
SARS-CoV-2, virusul care provoacă COVID-19, va deveni un virus mult mai puțin periculos pe măsură ce devine endemic.
Miuccia Prada și Raf Simons s-au jucat cu texturi tactile și juxtapuneri de culoare. Rezultatul a fost cu totul fascinant și fermecător.
O floare cu petale din piatre prețioase este imortalizată pe ceas de renumitul bijutier american și producător de ceasuri elvețiene Harry Winston.
În această săptămână, toată lumea va vorbi despre noua administrație de la Casa Albă, inclusiv Prada și restul spectacolelor pentru bărbați din Milano și Paris.
Brandurile de lux trebuie să înțeleagă că toți clienții se așteaptă la o experiență distinctă și luxoasă atunci când își vizitează magazinele - dar și atunci când o fac online.
Naomi Osaka va apărea în campania de primăvară-vară 2021 a casei franceze Louis Vuitton după ce a fost numită noul lor ambasador al mărcii.
Într-o lume fără Covid19, mulți dintre noi ne-am planifica întoarcerea dintr-o destinație îndepărtată sau metropolă unde am petrecut vacanța.
Un conac din anii '30 din Pacific Palisades, care a fost locuit de multe celebrități, a ieșit pe piață pentru prima dată în 20 de ani.
Diana Dondoe, topmodelul român care a devenit imaginea Balenciaga sau Celine, este în culmea fericirii. Frumoasa brunetă va deveni mămică pentru prima oară, la vârsta de 38 de ani.
Reality-show-ul familiei Kardashian-Jenner se apropie de final, au vândut mai multe dintre principalele lor proiecte și una dintre cele mai strategice asociații personale pare să se încheie. Una dintre cele mai urmărite familii din lume se află încă o dată la un pas de reinventare.
Criza Covid-19 a lovit un sector aflat deja în declin. Cu toate acestea, vânzătorii de blănuri sunt optimiști în privința perspectivelor sectorului.
Nori împânziți de cristale reflectați într-un iaz, un candelabru cu cristale supradimensionate înconjurat de oglinzi: sediul imperiului Swarovski este la fel de strălucitor ca un cristal - dar strălucirea nu poate distrage atenția de la disputa amară din sânul familiei asupra viitorului companiei.
Gadgeturi de dezinfectat suprafețe, echipamente de fitness de generație următoare și roboți care vă ajută să gătiți cina. Acestea sunt câteva dintre numeroasele produse noi așteptate să fie dezvăluite săptămâna aceasta la Consumer Electronics Show, conferința tehnologică anuală, care de obicei dă tonul celor mai mari tendințe ale anului.
Lucrurile mari sunt rezervate bijutierului de patrimoniu. Călătoria lungă pentru a aduce Tiffany & Co. sub umbrela LVMH a ajuns în cele din urmă la final.
Pentru multe mărci, să-și satisfacă clienții este esențială pentru misiune, deoarece boom-ul comerțului electronic în timpul pandemiei nu prezintă semne de retragere. În al treilea trimestru al anului 2020, vânzările din comerț electronic au crescut cu 37% comparativ cu aceeași perioadă din 2019, potrivit cifrelor oficiale, oferite de Business of Fashion.
Veniturile companiei de bijuterii sunt pe creștere, pe măsură ce achiziția de 16 miliarde de dolari a LVMH se va finaliza în această săptămână.