„Vedem o accelerare extraordinară a parfumului în general”, a spus Stéphane de La Faverie, președintele grupului Estée Lauder Cos. În ceea ce privește SUA, afacerile de parfumuri au înregistrat creșteri de 2% pentru al treilea trimestru al anului 2020, potrivit NPD.
În luna decembrie, vânzările de parfumuri au crescut cu 3% în SUA, în timp ce vânzările de produse dedicate îngrijirii pielii au scăzut cu 9%, iar cele cu machiajul a scăzut cu 32%, conform cifrelor WWD.
Vânzările au fost determinate în mare parte de produsele cu valoare ridicată - cu concentrații mai mari de parfum. Apa de parfum s-a vândut mai bine decât apa de toaletă mai puțin costisitoare. Gustul aparent pentru un pic de lux a fost însoțit de dorința de confort, deoarece parfumurile de casă s-au vândut bine.
„Orice lucru cu o concentrație mai mare de ulei de parfum a mers foarte bine și a condus la creștere”, a spus Larissa Jensen, vicepreședinte și consilier pentru industria de frumusețe la NPD.
Din aprilie, când COVID-19 a afectat vânzările de parfumuri, înregistrând scăderi ale vânzărilor de 68%, afacerea și-a revenit, lună de lună. Până în septembrie, volumul vânzărilor a înregistrat o creștere lunară de 5%.
Parfumul continuă să fie una dintre cele mai puternice afaceri ale lui Macy, depășindu-le atât pe cele cu produse de îngrijire a pielii și machiaj, potrivit Julie Walsh, manager de divizie pentru parfumuri. Gama de lansări de primăvară include produse de la Versace, Jimmy Choo, Kate Spade și Gucci, printre altele.
Megan Grant, președintele Diviziei Luxe a L’Oréal SUA, a remarcat că ceea ce a fost „cel mai neașteptat” a fost capacitatea parfumului de a „reveni cel mai rapid”. Divizia Luxe a înregistrat o creștere a parfumurilor din decembrie cu aproape 2% mai mare decât creșterea pieței, sporind-o până la 5%.
La fel de important, pare să se producă o schimbare în obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor. În timpul pandemiei, mulți au lansat parfumuri pe website-uri. L’Oréal Luxe a lansat parfumul pentru femei Giorgio Armani My Way atât online, cât și offline. De obicei, penetrarea digitală a unui parfum este de 14-15% din vânzări. Pentru My Way, a fost de 30%.
„Descoperirea și chiar tendința de a cumpăra online au fost mult mai puternice”, a spus Grant.
„Modul în care am dat viață parfumului online a fost, de asemenea, foarte diferit în ceea ce privește ingredientele , imagini în viața reală a modului în care consumatorii folosesc parfumul, diferite tipuri de prim-planuri pe sticlă.”
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.