Față de aceeași perioadă de anul trecut, valoarea tranzacțiilor cu aur financiar fizic a crescut cu aproape 3 ori și jumătate. Femeile care au peste 60 de ani sunt principalii cumpărători ai materialului prețios, potrivit specialistului în piețe financiare, Mihai Muresian, care spune că majoritatea tranzacțiilor au fost făcute în mijlocul stării de urgență. În România, în primele șase luni ale anului, una dintre cele mai mari bănci a vândut 422 de kilograme de aur în valoare de 86 de milioane de lei.
„Profilul cumpărătorului de aur este cel care dorește să investească într-un instrument care are o lichiditate mare și care îi aduce stabilitate. Aurul este văzut într-un portofoliu investițional ca principalul instrument care poate să aducă o stabilitate și care este oarecum, într-o măsură mai mică sau mai mare, decuplat de ceea ce se întâmplă pe piețele bursiere internaționale, sau pe piețele titlurilor de stat. Aurul a avut o evoluție ascendentă în ultimii ani. De la jumătatea anului 2018 până în prezent a crescut cu aproape 65% și din această cauză a atras atenția multor investitori, care și-au dorit să-și recalibreze portofoliul și să investească și în acest instrument.
Principala categorie de persoane care cumpără aur financiar fizic sunt cele care au peste 60 și 69 de ani și sunt de gen feminin. Din aurul vândut anul acesta de instituția din care fac parte valoarea medie a unei vânzări a fost de aproximativ 100.000 de lei în cazul tranzacțiilor făcute de femei și de aproximativ 50.000 de lei în cazul tranzacțiilor făcute de bărbați. Anul acesta vedem un interes mai mare din partea clienților. Situația nu este surprinzătoare, luând în considerare că trăim într-o perioadă în care, din punct de vedere macroeconomic, oamenii își doresc să investească în instrumente care le pot aduce o siguranță, dacă putem vorbi de o siguranță în cazul investiției în aur”, a declarat, la Digi24, Mihai Muresian, specialist piețe financiare.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.