Cel mai recent exemplu este „L’Atelier Sonore”, o instalație imersivă în care arhitectura și muzica sunt folosite pentru a provoca publicul să contempleze și să simtă o conexiune cu lumea dimprejur.

Începând cu data de 15 mai, boutique-ul Valentino de pe Madison Avenue din New York va fi transformat într-un spațiu pentru ascultat muzică, denumit „L’Atelier Sonore”. Proiectul a fost inspirat de succesul internațional al inițiativelor de tipul „listening bar”. Brandul Valentino a colaborat pentru acest proiect cu colectivul italian Terraforma, fondat de Ruggero Pietromarchi, și cu arhitectul Francesco Lupia.

„L’Atelier Sonore” a fost gândit ca un spațiu menit celor ce vor să ia o pauză, să reflecteze și să asculte muzică ce evocă diverse emoții sau stări de spirit. În ziua inaugurării instalației, o serie de artiști vor pune muzică din colecțiile proprii de viniluri, începând cu ora 14.00 până la miezul nopții. Aceștia sunt: Laraaji, Lea Bertucci, Laurel Halo, Lizzi Bougatsos, Chuquimamani-Condori, Kevin Beasley, Physical Therapy și Veronica Vasicka.

Instalația „L’Atelier Sonore” se va desfășura la mezaninul boutique-ului Valentino de pe Madison Avenue și reflectă viziunea creativă a designerului Alessandro Michele, director de creație al brandului. Acesta a lucrat cot la cot cu arhitectul Francesco Lupia pentru a crea un spațiu atent curatoriat pentru a face publicul să se simtă într-un mediu intim. În acest sens, instalația cuprinde un sistem audio custom-made, o consolă inspirată de look-ul mobile vintage care funcționează ca un pupitru de DJ, precum și o canapea modulară din lemn și catifea, pe care cei prezenți se pot așeza confortabil pentru a avea parte de o experiență completă și imersivă a instalației.

După inaugurare, „L’Atelier Sonore” va rămâne deschis publicului până la sfârșitul lunii august și va putea fi vizitat în fiecare zi între orele 10.00 și 18.00. Vizitatorii vor putea asculta playlist-uri curatoriate de Terraforma sau de alți colaboratori ai casei Valentino.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.