Firma a înregistrat o scădere de 62% a vânzărilor în ultimul trimestru, spune că reducerile sunt necesare „având în vedere incertitudinile” impactului virusului. Cu toate acestea, Levi's a spus că cumpărătorii se întorc, pe măsură ce magazinele se redeschid. Dar a avertizat că se aştepta ca vânzările să sufere „un impact negativ semnificativ” până la sfârşitul acestui an.
Levi's, care a fost re-listată pe bursa americană anul trecut, a înregistrat o creştere a vânzărilor în ultimii ani, pe măsură ce blugii şi-au recăpătat popularitatea. Dar aceste tendinţe au fost inversate în perioada de restricţie, în condiţiile în carre cumpărătorii au redus cheltuielile cu îmbrăcămintea.
Levi's a raportat o pierdere de 364 milioane dolari în trei luni până la 24 mai, comparativ cu un profit de 29 mil. dolari în aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile au scăzut la 498 mil. dolari, comparativ cu 1,3 miliarde de dolari în aceeaşi perioadă din 2019, scrie BBC.
Peste 90% din magazinele firmei s-au redeschis acum, iar vânzările au fost mai bune decât se aştepta compania, care a înregistrat şi o creştere a vânzărilor de comerţ electronic. Levi's a spus că speră să economisească aproximativ 100 de milioane de dolari odată cu reducerea de locuri de muncă.
Retailerul a declarat că reducerile vor avea loc la nivel global: „Planurile finale vor varia în funcţie de ţară şi vor face obiectul unor consultări”. Levi's avea aproximativ 15.800 de angajaţi la sfârşitul lunii noiembrie, inclusiv 8.500 de angajaţi în retail şi 1.800 de angajaţi în producţie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.