Ceasul în cauză este un Grande et Petite Sonnerie care s-a vândut luni pentru 7,33 milioane de dolari prin A Collected Man. Rara piesă este acum cel mai scump ceas independent vândut vreodată și unul dintre primele 10 cele mai prețioase ceasuri de mână.
Fabricat manual de Dufour, lăudat ca fiind unul dintre cei mai importanți ceasornicari independenți și vii, este unul dintre cele opt de acest fel care există și al treilea din lot care părăsește atelierul maestrului. A fost realizat inițial pentru sultanul din Brunei în 1995 și a apărut ultima dată în public în urmă cu aproape 10 ani.
Ceasul face parte din seria cea mai complicată a ceasornicarului. Mișcarea extrem de complicată a apărut pentru prima dată într-un ceas de buzunar cu repetare de minute Grande Sonnerie pe care Dufour l-a dezvoltat pentru Audemars Piguet, potrivit dealerului din Londra. Frustrat de lipsa creditului personal pentru design, ceasornicarul a decis apoi să eficientizeze mișcarea pentru un ceas de mână și să o producă în nume propriu.
I-a luat lui Dufour un deceniu pentru a finaliza ceasul, necesitând multă muncă minuțioasă. Rezultatul final este o capodoperă cu precizie mecanică. La fel ca toate companiile sonore mari, ceasul bate pe oră și în fiecare trimestru, repetând de asemenea ora. Modul sonnerie grande sau petite poate fi activat printr-un glisor de selecție ascuns sub rama articulată a ceasului.
Nu este primul Philippe Dufour care se vinde la un preț uriaș. Piața ceasurilor independente second-hand continuă să explodeze și chiar și ceasurile mai puțin exclusive ale ceasornicarului au atras cifre exorbitante. În octombrie 2020, un Philippe Dufour Simplicity s-a vândut cu 1,5 milioane de dolari la o licitație.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.