Potrivit Toyota, designul unghiular al noului C-HR este inspirat de diamante. Trimitere la noul model, producătorul japonez a venit cu o colecție de bijuterii realizate cu diamante cultivate în laborator, create folosind piese reale de la un Toyota C-HR. Agenția independentă Hero a conceptualizat această campanie, prima de acest fel, de a transforma o mașină într-un diamant.
Colecția C-HR Diamond este formată din treisprezece piese la comandă, inclusiv nouă inele, un colier, o brățară, cercei și un grătar – toate concepute de Millie Savage. Fiecare piesă din colecție are un nume personalizat care se potrivește cu o anumită parte sau caracteristică a mașinii, cum ar fi inelul pentru controlul croazierului și colierul înlănțuit. Prețurile încep de la 1200 AUD (aproximativ 820 USD) și ajung până la 4600 AUD (aproximativ 3150 USD). Unele dintre piese sunt deja epuizate.
Regizorul premiat Michael Hill a produs un film cinematografic pentru campanie, care surprinde o reprezentare dramatică a transformării unui C-HR în diamante pentru colecție. Videoclipul arată un robot care demontează cu atenție mașina pentru a extrage părți de carbon și a le transforma în diamante cultivate în laborator.
Vorbind despre colecție, Millie Savage a spus: „Întregul concept de metamorfoză a unei mașini în diamante a fost simțit ca și cum ar țese două lumi distincte împreună, îmbinând inovația auto cu diamante eterne și bijuterii lucrate manual. Această transformare unică a făcut ca colaborarea cu Toyota să fie cu adevărat inspirată.”
Millie Savage este un designer de bijuterii renumit cu sediul în Melbourne, Australia. Ea a început prin a-și face piesele manual în șopronul ei de grădină și să le vândă în afara magazinelor. Într-o perioadă foarte scurtă, ea a devenit unul dintre cei mai populari designeri de bijuterii din Australia. Marca ei omonimă are o bază puternică de fani datorită designului unic al pieselor sale de bijuterii de lux.
După două decenii la cârma Casei pe care au fondat-o, mințile creative din spatele Proenza Schouler își anunță plecarea. O tranziție care marchează sfârșitul unei ere, dar și zorii noilor oportunități.
Flora Năstase, cunoscută ca “Regina Blănurilor”, a deținut, la un moment dat, un adevărat imperiu. A muncit pe brânci pentru a strânge bani și a creat haine de blană încă din comunism.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.