Programul Noul Ceas 2020 se derulează în perioada februarie-octombrie, în limita stocului disponibil, şi are în target clienţii pasionaţi de ceasuri care deţin modele pe care nu le mai poartă.
Clienţii participanţi în campanie primesc un discount de 200 de lei la achiziţia unui model nou. Valoarea medie a unui ceas nou vândut în program este de 700 lei. Peste 10 branduri fac parte din oferta actualei ediţii.
„Ideea de la care a pornit programul Noul Ceas este legată de dorinţa de a recicla o parte dintre componentele ceasurilor uitate în sertar şi care pot fi nocive pentru mediu, dacă sunt pur şi simplu aruncate. Discutând cu clienţii noştri, am înţeles că majoritatea are cel puţin 1 sau 2 ceasuri pe care nu le poartă din motive varii: nu mai sunt la modă, nu se mai potrivesc stilului de viaţă, le-au primit cadou şi nu le-au purtat niciodată. După o perioadă în care aceste modele sunt păstrate acasă, cei mai mulţi aleg să le arunce”, spune CEO celui mai mare magazin online de ceasuri originale din România.
Potrivit estimărilor, românii aruncă, în medie, 1 ceas la doi ani, după ce, în prealabil, îl păstrează într-un sertar, unde bateria se scurge eliberând metale grele în atmosferă şi în canalizare. Cele mai multe pot fi recuperate, iar componentele lor nocive pentru mediu pot fi reciclate.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.