Top 5 ceasuri de lux care nu se confruntă cu criza

Cu siguranță pasiunea pentru ceasuri nu moare niciodată. Acest lucru este dovedit de rezultatele Chrono24, cea mai importantă platformă de ceasuri de lux, care a întocmit un top al celor mai căutate ceasuri din 2020.

După o scurtă perioadă globală la momentul confinării generale și o scădere a vânzărilor de aproximativ 20% în martie anul trecut, a durat doar trei săptămâni pentru ca tendința să se inverseze și pentru ca achizițiile și vânzările online de ceasuri de lux second-hand să înflorească. 

„Entuziasmul cumpărătorilor este mai puternic ca niciodată. În opinia mea, această criză a sănătății a propulsat industria comerțului electronic cu trei ani înainte”, crede Tim Stracke, CEO al Chrono24. „Fie pentru interes personal, fie pentru a face o investiție importantă, ceasurile de lux sunt din ce în ce mai căutate.”

Rezultatul: liderul mondial în vânzarea online de ceasuri de lux va închide anul 2020 cu peste 2 miliarde de euro în volum de afaceri, în creștere cu 25% ... Trebuie spus că între utilizarea intensivă a web-ului, telemunca și închiderea magazinelor, toate condițiile au fost îndeplinite de fapt pentru ca pasiunea să predomine din nou asupra rațiunii. 

„Boom-ul va continua chiar și după criză, deoarece cumpărarea produselor online face acum parte din viața noastră de zi cu zi”, a spus mai Tim Stracke.

Valorile sigure zboară

Ce mărci pot fi găsite anul acesta printre cele mai solicitate pe Chrono24? Nu este surprinzător faptul că Rolex ocupă primul loc înaintea Omega. Breitling este pe podium. Dar pe locul patru, brandul japonez Seiko este cel care îl depășește pe Audemars Piguet. 

Între modele vintage la prețuri rezonabile și produse noi de calitate, Made in Japan își pune cu siguranță amprenta în inima iubitorilor de ceasuri frumoase. Pe de altă parte, dacă suntem interesați de cele mai dorite modele în acest an ciudat, Rolex ocupă primele cinci locuri în clasament: GMT-Master II a preluat conducerea, înaintea Daytona, a Submariner, a Submariner „Hulk”, apoi a Datejust.

Cumpărătorii online s-au orientat în mod clar din ce în ce mai mult către valori fiabile ale ceasornicarilor, provocând uneori explozia prețului anumitor piese, fără îndoială, dincolo de orice motiv. Potrivit site-ului, „această tendință deja pronunțată înainte de epidemia COVID-19 a devenit tot mai puternică, cumpărătorii considerând ceasurile ca investiții solide în perioade de criză. În timp ce 64% decid din pasiune, 20% dintre utilizatorii Chrono24 au spus că păstrarea valorii unui ceas joacă un rol decisiv în decizia de cumpărare.”

Astfel, explică Chrono24, „între cererea puternică și disponibilitatea limitată, actualul Rolex Submariner este unul dintre ceasurile al căror preț a crescut, ajungând la peste 80% față de prețul oficial”. Același lucru este valabil și pentru Nautilus de la Patek Philippe: prețul său dublându-se în ultimii trei ani, unele ediții sunt vândute cu peste 60.000 €. Prețul pentru Royal Oak Jumbo al Audemars Piguet a crescut cu 120% în aceeași perioadă, ajungând acum la aproape 40.000 €.

Vânătoare de „păsări rare”

Cu toate acestea, nimic nu împiedică și căutarea „păsărilor rare” la prețuri mai rezonabile, indiferent dacă sunt frumuseți sportive din anii 1970 sau ediții recente a căror istorie este relatată. În acest caz, vintage 2020 va fi fost anul tuturor pericolelor pentru Omega: ceea ce urma să fie un vintage istoric, între Jocurile Olimpice de la Tokyo și lansarea unui nou opus James Bond, s-a transformat într-o pandemie. 

Dar modelele legate de aceste două mari evenimente au fost lansate la fel: un Seamaster în stil vintage identic cu cel purtat de agentul 007 în No time to die, într-o ediție nelimitată și mai presus de toate o ediție „Jocurile Olimpice de la Tokyo 2020” pentru care cererile pentru Chrono24 au crescut literalmente, cu o creștere de peste 200% a căutărilor.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC