Vânzările nete globale din ultimele două luni au scăzut puțin față de acum un an, iar câștigurile bazate pe datele din 2019 au crescut cu aproximativ 25%. Soldul de numerar al companiei depășea 1 miliard de dolari la sfârșitul lunii septembrie - iar perspectivele pentru sfârșitul anului vor fi de aproximativ 900 de milioane de dolari.
„Deși încă ne așteptăm ca rezultatele pe întregul an să fie afectate în mod substanțial de COVID-19, suntem foarte mulțumiți de modul în care afacerea a revenit după primul trimestru și continuă să revină în al treilea trimestru, în special în China continentală, a spus CEO-ul companiei, Alessandro Bogliolo.
Tiffany a încercat să forțeze prin acordul de 16 miliarde de dolari, la care grupul francez vrea să renunțe. Bijutierul l-a acuzat, de asemenea, pe CEO-ul LVMH, Bernard Arnault, că folosește „toate mijloacele și oportunitățile pe care le are la dispoziție pentru a se asigura că LVMH plătește cel mai mic preț posibil pentru activele pe care le dorește”.
La sfârșitul lunii septembrie, LMVH a acuzat Tiffany de gestionarea greșită a afacerii sale în timpul pandemiei. Acesta a menționat că lanțul de bijuterii a plătit cele mai mari dividende posibile în timp ce compania „cheltuiește numerar și raportează pierderi”.
„Nicio altă companie de lux din lume nu a făcut acest lucru în timpul acestei crize”, potrivit unui comunicat LVMH. Grupul francez de lux acuză compania americană de o gestionare defectuoasă în depunere, inclusiv reducerea investițiilor de capital și de marketing și preluarea de datorii suplimentare. Tiffany a ripostat și a chemat LVMH în instanță, susținând că este vorba despre o altă „încercare flagrantă” de a se sustrage obligației sale contractuale de a plăti prețul convenit pentru Tiffany.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.