Vânzările nete globale din ultimele două luni au scăzut puțin față de acum un an, iar câștigurile bazate pe datele din 2019 au crescut cu aproximativ 25%. Soldul de numerar al companiei depășea 1 miliard de dolari la sfârșitul lunii septembrie - iar perspectivele pentru sfârșitul anului vor fi de aproximativ 900 de milioane de dolari.
„Deși încă ne așteptăm ca rezultatele pe întregul an să fie afectate în mod substanțial de COVID-19, suntem foarte mulțumiți de modul în care afacerea a revenit după primul trimestru și continuă să revină în al treilea trimestru, în special în China continentală, a spus CEO-ul companiei, Alessandro Bogliolo.
Tiffany a încercat să forțeze prin acordul de 16 miliarde de dolari, la care grupul francez vrea să renunțe. Bijutierul l-a acuzat, de asemenea, pe CEO-ul LVMH, Bernard Arnault, că folosește „toate mijloacele și oportunitățile pe care le are la dispoziție pentru a se asigura că LVMH plătește cel mai mic preț posibil pentru activele pe care le dorește”.
La sfârșitul lunii septembrie, LMVH a acuzat Tiffany de gestionarea greșită a afacerii sale în timpul pandemiei. Acesta a menționat că lanțul de bijuterii a plătit cele mai mari dividende posibile în timp ce compania „cheltuiește numerar și raportează pierderi”.
„Nicio altă companie de lux din lume nu a făcut acest lucru în timpul acestei crize”, potrivit unui comunicat LVMH. Grupul francez de lux acuză compania americană de o gestionare defectuoasă în depunere, inclusiv reducerea investițiilor de capital și de marketing și preluarea de datorii suplimentare. Tiffany a ripostat și a chemat LVMH în instanță, susținând că este vorba despre o altă „încercare flagrantă” de a se sustrage obligației sale contractuale de a plăti prețul convenit pentru Tiffany.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Lumea modei a fost zguduită de un anunț important: Glenn Martens, designerul belgian cu o viziune avangardă și modernă, a fost numit director artistic al Maison Margiela.
Melania Trump s-a întors la Casa Albă odată cu învestirea în funcție a soțului ei. Prima Doamnă a SUA a bifat deja câteva apariții memorabile, iar în urmă cu câteva zile a fost făcut public și portretul oficial al soției lui Donald Trump.
Fondatorul Amazon Jeff Bezos a revenit pe primul loc în clasamentul miliardarilor întocmit de Bloomberg, cu o avere estimată la 200 de miliarde de dolari
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.