Colecția Tiffany & Co. x Fondazione César îmbină viziunea artistică îndrăzneață a renumitului sculptor francez César Baldaccini cu eleganța atemporală și măiestria sinonimă cu Tiffany & Co. Sub conducerea lui Lauren Santo Domingo, Director Artistic al Tiffany Home, această colecție întruchipează o celebrare a expresiei creative și a depășirii limitelor designului tradițional.

În centrul acestei colaborări se află farfurii de desert rafinate și un set de cești de espresso cu farfurii, concepute pentru a îmbunătăți orice serviciu de ceai. Inspirat de conceptul de „farfurie spartă” al lui César din 1973, Tiffany & Co. reintroduce trei modele de arhivă din porțelan de la Le Tallec, un atelier francez prestigios. Aceste farfurii prezintă un design de mozaic trompe-l’oeil accentuat de nuanțe vibrante de Tiffany Blue® sau culori inspirate de pietre prețioase, îmbinând perfect ironia și poezia. Mozaicurile uimitoare reflectă fascinația lui César pentru reimaginarea și reutilizarea obiectelor de zi cu zi, o abordare artistică care i-a decorat propria bucătărie și grădină.

Pentru a completa vesela, colecția include lingurițe placate cu aur cu mânere emailate vibrante, precum și lenjerii țesute manual din fibre de in pentru rezistență și absorbție. Aceste linii prezintă detalii complexe de penaj, care reproduc modelul emblematic Bird on a Rock. Seturile de tacâmuri vermeil placate cu aur, denumite Hampton și Chrysanthemum, sporesc și mai mult experiența opulentă. Setul Chrysanthemum de inspirație Art Nouveau și setul regal Hampton, influențat de Hampton Court din Anglia, demonstrează dedicarea Tiffany pentru proporții, echilibru și măiestrie de excepție.

Dincolo de veselă, colecția Tiffany & Co. x Fondation César introduce un încărcător uimitor, două sfeșnice și boluri de sare și piper inspirate de celebra serie Expansions a lui César. Având originea la sfârșitul anilor 1960 din experimentele sale cu spumă poliuretanică expandată, Expansions a dezvoltat sculpturi în bronz cu forme libere, dintre care unele reflectă stilul Art Nouveau pe care Tiffany l-a îmbrățișat mult timp.
Această colaborare marchează o nouă etapă în istoria Tiffany & Co. privind parteneriatele cu artiști inovatori. Colecția Tiffany & Co. x Fondation César va fi disponibilă la The Landmark din New York City și online prin intermediul site-ului Tiffany & Co. US începând cu luna noiembrie a acestui an.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.