Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Colecția Tiffany & Co. x Fondazione César îmbină viziunea artistică îndrăzneață a renumitului sculptor francez César Baldaccini cu eleganța atemporală și măiestria sinonimă cu Tiffany & Co. Sub conducerea lui Lauren Santo Domingo, Director Artistic al Tiffany Home, această colecție întruchipează o celebrare a expresiei creative și a depășirii limitelor designului tradițional.

Tiffany & Co.

În centrul acestei colaborări se află farfurii de desert rafinate și un set de cești de espresso cu farfurii, concepute pentru a îmbunătăți orice serviciu de ceai. Inspirat de conceptul de „farfurie spartă” al lui César din 1973, Tiffany & Co. reintroduce trei modele de arhivă din porțelan de la Le Tallec, un atelier francez prestigios. Aceste farfurii prezintă un design de mozaic trompe-l’oeil accentuat de nuanțe vibrante de Tiffany Blue® sau culori inspirate de pietre prețioase, îmbinând perfect ironia și poezia. Mozaicurile uimitoare reflectă fascinația lui César pentru reimaginarea și reutilizarea obiectelor de zi cu zi, o abordare artistică care i-a decorat propria bucătărie și grădină.

Tiffany & Co.

Pentru a completa vesela, colecția include lingurițe placate cu aur cu mânere emailate vibrante, precum și lenjerii țesute manual din fibre de in pentru rezistență și absorbție. Aceste linii prezintă detalii complexe de penaj, care reproduc modelul emblematic Bird on a Rock. Seturile de tacâmuri vermeil placate cu aur, denumite Hampton și Chrysanthemum, sporesc și mai mult experiența opulentă. Setul Chrysanthemum de inspirație Art Nouveau și setul regal Hampton, influențat de Hampton Court din Anglia, demonstrează dedicarea Tiffany pentru proporții, echilibru și măiestrie de excepție.

Tiffany & Co.

Dincolo de veselă, colecția Tiffany & Co. x Fondation César introduce un încărcător uimitor, două sfeșnice și boluri de sare și piper inspirate de celebra serie Expansions a lui César. Având originea la sfârșitul anilor 1960 din experimentele sale cu spumă poliuretanică expandată, Expansions a dezvoltat sculpturi în bronz cu forme libere, dintre care unele reflectă stilul Art Nouveau pe care Tiffany l-a îmbrățișat mult timp.

Această colaborare marchează o nouă etapă în istoria Tiffany & Co. privind parteneriatele cu artiști inovatori. Colecția Tiffany & Co. x Fondation César va fi disponibilă la The Landmark din New York City și online prin intermediul site-ului Tiffany & Co. US începând cu luna noiembrie a acestui an.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF

CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF

Cum arată Sindalah, noua staţiune de lux inaugurată de Arabia Saudită la Marea Roșie

Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.

Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

Ralph Lauren lansează prima colecție de bijuterii pentru bărbați

Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.

Alessandro Michele dezvăluie prima sa campanie pentru Valentino

Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.

Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Usher a purtat cel mai scump ceas la Gala Met 2024

Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.

hourglass_full 6 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN