Ca parte a Săptămânii Designului Sotheby's, casa de licitații găzduiește o serie de vânzări în parteneriat cu Tiffany, dintre care trei se concentrează pe obiecte rare de patrimoniu ale mărcii din New York, relatează WWD. Evenimentele vor coincide cu un pop-up exclusivist care prezintă colaborarea companiei cu Fundația César, o colecție care oferă interpretări unice ale veselei tradiționale și alte piese inspirate din creațiile sculptorului francez César.
La vânzarea Dreaming in Glass: Masterworks by Tiffany Studios, Featuring Property From The Metropolitan Museum of Art, de exemplu, vă puteți aștepta să găsiți articole care sărbătoresc modelele de sticlă ale Tiffany, inclusiv lămpile sale de colecție și cutiile ornamentate acoperite cu email. De asemenea, puteți prinde câteva dintre ferestrele detaliate de sticlă ale bijutierului, cum ar fi oferta Papagalii și Hibiscus din 1910, estimată a aduce între 400.000 și 600.000 de dolari.
„Acest ansamblu impresionant prezintă capodopere și descoperiri noi în toate disciplinele majore – de la lămpi și ferestre până la sticlă Favrile, „produse de lux”, obiecte rare, bijuterii și picturi”,” a declarat Jodi Pollack, președinte Sotheby’s. „Piața nu a văzut o ofertă atât de extinsă de peste un deceniu, începând cu vânzarea de referință a Danner Memorial Window și suntem încântați să sărbătorim talentul artistic remarcabil al lui Tiffany în aceste vânzări interesante.”
În ceea ce privește colecția Tiffany & Co. x Fondation César, este doar cel mai recent parteneriat al bijutierului în lungul său șir de colaborări cu artiști remarcați. Această gamă specială se concentrează pe modelul Assiette Brisee al lui César, un motiv care imită aspectul de porțelan spart pe porțelanul neîntrerupt, care a fost introdus inițial în 1973. Colecția de sărbători reînvie trei dintre aceste modele vintage Assiette Brisee pe o serie de cești de ceai și farfurioare, în același timp abordând alte elemente ale lucrării lui César pentru o grămadă de lingurițe și sfeșnice în metal auriu.
După două decenii la cârma Casei pe care au fondat-o, mințile creative din spatele Proenza Schouler își anunță plecarea. O tranziție care marchează sfârșitul unei ere, dar și zorii noilor oportunități.
Flora Năstase, cunoscută ca “Regina Blănurilor”, a deținut, la un moment dat, un adevărat imperiu. A muncit pe brânci pentru a strânge bani și a creat haine de blană încă din comunism.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.