Magazinul reimaginat, cunoscut acum sub numele de Landmark, va sărbători această ocazie cu noi modele unice care onorează moștenirea lui Tiffany.
Amplasată pe 57th și Fifth Avenue, locația cu șapte etaje și-a deschis porțile pentru prima dată în 1940, contribuind la consolidarea zonei ca un cartier comercial de lux de renume mondial. Tiffany's și-a dezvăluit planurile de renovare pentru magazinul său emblematic în 2018; trei ani mai târziu, conglomeratul francez LVMH a achiziționat casa de bijuterii pentru 15,8 miliarde de dolari și i-a înlocuit pe directori.
În cele din urmă, Tiffany & Co. a apelat la legendarul arhitect Peter Marino pentru a-și reimagina interioarele, precum și la OMA New York, care a renovat nucleul clădirii și infrastructura de circulație. Acesta din urmă, condus de stimatul Shohei Shigematsu, a lucrat și cu bijutierul pentru a adăuga trei niveluri suplimentare structurii existente.
Îndrăgita fațadă de calcar a magazinului a fost renovată pentru a onora designul său original. Interioarele sale, între timp, au fost actualizate cu noi caracteristici care vă vor cufunda într-o „nouă lume a minunăților”, a spus marca într-un comunicat. Acele minuni încep de la etajul principal întins, care găzduiește cutii de bijuterii iluminate de un luminator care se întinde pe aproape întreaga cameră. Designul său fațetat onorează în mod inteligent statutul lui Tiffany de furnizor al celor mai bune diamante din lume.
La parter, magazinul are pereți video care proiectează vederi uriașe ale Central Park și orizontul Manhattanului, iar atunci când este oprit, dublează ca oglinzi. Pardoseala cu parchet din lemn evocă designul original al clădirii din anii 1940. Un nou ceas Tiffany & Co., inspirat de statuia și ceasul original Atlas, poate fi de asemenea observat la acest nivel. Între timp, o scară inspirată de Elsa Peretti este situată în inima magazinului, alături de balustrade transparente împodobite cu cristale. Structura sculpturală leagă etajele trei până la opt, în timp ce lifturile vă ajută să accesați fiecare alt nivel.
Începând cu 28 aprilie, puteți începe cumpărăturile la flagship-ul renovat al Tiffany.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.