Magazinul reimaginat, cunoscut acum sub numele de Landmark, va sărbători această ocazie cu noi modele unice care onorează moștenirea lui Tiffany.
Amplasată pe 57th și Fifth Avenue, locația cu șapte etaje și-a deschis porțile pentru prima dată în 1940, contribuind la consolidarea zonei ca un cartier comercial de lux de renume mondial. Tiffany's și-a dezvăluit planurile de renovare pentru magazinul său emblematic în 2018; trei ani mai târziu, conglomeratul francez LVMH a achiziționat casa de bijuterii pentru 15,8 miliarde de dolari și i-a înlocuit pe directori.

În cele din urmă, Tiffany & Co. a apelat la legendarul arhitect Peter Marino pentru a-și reimagina interioarele, precum și la OMA New York, care a renovat nucleul clădirii și infrastructura de circulație. Acesta din urmă, condus de stimatul Shohei Shigematsu, a lucrat și cu bijutierul pentru a adăuga trei niveluri suplimentare structurii existente.

Îndrăgita fațadă de calcar a magazinului a fost renovată pentru a onora designul său original. Interioarele sale, între timp, au fost actualizate cu noi caracteristici care vă vor cufunda într-o „nouă lume a minunăților”, a spus marca într-un comunicat. Acele minuni încep de la etajul principal întins, care găzduiește cutii de bijuterii iluminate de un luminator care se întinde pe aproape întreaga cameră. Designul său fațetat onorează în mod inteligent statutul lui Tiffany de furnizor al celor mai bune diamante din lume.

La parter, magazinul are pereți video care proiectează vederi uriașe ale Central Park și orizontul Manhattanului, iar atunci când este oprit, dublează ca oglinzi. Pardoseala cu parchet din lemn evocă designul original al clădirii din anii 1940. Un nou ceas Tiffany & Co., inspirat de statuia și ceasul original Atlas, poate fi de asemenea observat la acest nivel. Între timp, o scară inspirată de Elsa Peretti este situată în inima magazinului, alături de balustrade transparente împodobite cu cristale. Structura sculpturală leagă etajele trei până la opt, în timp ce lifturile vă ajută să accesați fiecare alt nivel.

Începând cu 28 aprilie, puteți începe cumpărăturile la flagship-ul renovat al Tiffany.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.